Перегляд за Автор "Маякова, Н. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОД ВПРАВ У ФОРМУВАННІ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 5 КЛАСУ НУШ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Маякова, Н. С.У магістерському дослідженні на тему: «Метод вправ у формуванні ключових компетентностей учнів 5 класу НУШ на уроках української мови» розглянуто функції компетентнісного підходу до навчання; методи та прийоми формування ключових компетентностей та проаналізовано метод вправ як спосіб реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови, також запропоновано систему вправ для формування ключових компетентностей НУШ в 5 класі на уроках розвитку мовлення; під час вивчення лексикології та фразеології та вивчення тем із синтаксису. Реалізація компетентнісного підходу на уроках української мови буде успішною за умови комплексного забезпечення всіх складових навчального процесу, а саме: чіткого визначення цілей навчання, добору відповідного змісту навчання, оновлення навчально-методичного забезпечення, добору ефективних методів, прийомів навчання і форм організації навчальної діяльності, відповідної професійної підготовки вчителя. Метод вправ є дуже ефективним способом реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови. З його допомогою ми можемо формувати не тільки мовну та мовленнєву компетентності, а й ключові компетентності Нової української школи. In the master's research on the topic: "The method of exercises in the formation of key competencies of students of the 5th grade of NUS in Ukrainian language lessons" the functions of the competence approach to learning are considered; methods and methods of formation of key competences and analyzed the method of exercises as a way of implementing the competence approach in Ukrainian language lessons, also proposed a system of exercises for formation of key competences of NUS in the 5th grade in speech development lessons; while studying lexicology and phraseology and studying syntax topics. The implementation of the competence approach in Ukrainian language lessons will be successful under the condition of comprehensive support of all components of the educational process, namely: clear definition of learning goals, selection of appropriate learning content, updating of educational and methodological support, selection of effective methods, teaching methods and forms of organization of educational activities, appropriate professional teacher training. The exercise method is a very effective way of implementing the competence approach in Ukrainian language lessons. With its help, we can form not only language and speech competence, but also the key competences of the New Ukrainian School.
- ДокументФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЕКОЛОГІЧНА ГРАМОТНІСТЬ І ЗДОРОВЕ ЖИТТЯ МЕТОДОМ ВПРАВ В УЧНІВ 5 КЛАСУ НУШ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-27) Маякова, Н. С.У публікації досліджено формування компетентності екологічна грамотність і здорове життя методом вправ на уроках української мови. Запропоновано вправу, яка допоможе п’ятикласникам не тільки поповнити лексичний запас слів, а й сформувати навички поводження учнів на просторах Інтернету. Зазначено, що формування основних компетентностей Нової української школи вимагає нового підходу до викладання предметів різних циклів. Так на уроках української мови якнайкраще можна розвивати будь-яку компетентність, адже мова і мовлення нерозривно пов’язані з нашим життям. The publication examines the formation of competence in environmental literacy and healthy life by the method of exercises Ukrainian language lessons. An exercise is proposed that will help fifth-graders not only to replenish their vocabulary, but also to form the skills of students' behavior on the Internet. It is noted that the formation of the main competencies of the New Ukrainian School requires a new approach to teaching subjects of different cycles. Thus, Ukrainian language lessons are the best way to develop any competence, because language and speech are inextricably linked with our lives.