Перегляд за Автор "Маточка, Д. Є."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗНАЧЕННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ОРКЕСТРОВОЇ ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-13) Жуков, В. П.; Маточка, Д. Є.У публікації проаналізовано формування особистості майбутніх фахівців музичного мистецтва у межах диригентсько-оркестрової освіти. Зазначено, що диригентсько-оркестрова освіта є актуальною і затребуваною сьогоднішнім часом у мистецькому середовищі, вона вимагає відповідної професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва. Диригентсько-оркестрова освіта є необхідним та ефективним чинником професійного розвитку, наступного кар’єрного зростання у сфері мистецької освіти та креативних індустрій. Диригентсько-оркестрові освітні компоненти націлені на виховання та формування основних музично-виконавських знань, умінь та навичок необхідних для майбутніх учителів і викладачів фахових дисциплін, артистів і диригентів, працівників мистецької галузі та керівників творчих колективів різного спрямування. The publication analyzes the formation of the personality of future music specialists within the framework of conducting and orchestral education. It is noted that conducting and orchestral education is relevant and in demand today in the artistic environment, it requires appropriate professional training of future specialists in musical art. Conductor-orchestral education is a necessary and effective factor in professional development, further career growth in the field of art education and creative industries. Conductor-orchestral educational components aimed at education and formation of basic musical and performance knowledge, abilities and skills necessary for future teachers and teachers of professional disciplines, artists and conductors, workers in the art industry and leaders of creative teams of various directions.
- ДокументЗНАЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ФОРМУВАННІ МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-04) Маточка, Д. Є.У статті розглянуто інтегровані уроки музичного мистецтва, які відрізняються від традиційних, в першу чергу, тим, що вони об’єднують блоки знань із різнопланових навчальних дисциплін, а також різних тем навколо подібної проблеми з ціллю інформаційного збагачення навчального матеріалу, сприйняття, мислення учнів. Такі заняття забезпечують формування повноцінного світогляду, а також здатності сприймати життєві процеси різносторонньо та системно, сприяючи розширенню знань та навиків учнів, та можливості їх застосування. Зауважено, що основою формування мистецької компетенції учнів є інтегрований урок музичного мистецтва, який визначено як навчальне заняття, на якому забезпечується утворення динамічної комбінації знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та подальшу навчальну діяльність. The article examines integrated musical art lessons, which differ from traditional ones, first of all, in that they combine blocks of knowledge from various educational disciplines, as well as various topics around a similar problem with the aim of enriching the educational material, perception, and thinking of students. Such classes ensure the formation of a full-fledged worldview, as well as the ability to perceive life processes in a multifaceted and systematic way, contributing to the expansion of students' knowledge and skills, and the possibility of their application. It is noted that the basis of the formation of the artistic competence of students is an integrated lesson of musical art, which is defined as an educational activity that ensures the formation of a dynamic combination of knowledge, ways of thinking, views, values, skills, abilities, and other personal qualities, which determines the ability of a person to successfully conduct professional and further educational activities.