Перегляд за Автор "Масляник, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКреативне навчання: шляхи імплементації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Масляник, Т.У публікації розглянуто креативне навчання. Креативне навчання – це підхід до навчання, який дозволяє здобувачам освіти використовувати свій творчий потенціал для розв'язання завдань та розвитку своїх навичок. Наведено методики та підходи для розвитку креативного навчання у молодшій школі. Зазначено, що креативне навчання у молодшій школі допомагає учням розвивати творчість, інноваційність та критичне мислення. Creative learning is considered in the publication. Creative learning is an approach to learning that allows students to use their creative potential to solve problems and develop their skills. Methods and approaches for the development of creative learning in junior high school are presented. It is noted that creative learning in junior high school helps students develop creativity, innovation and critical thinking.
- ДокументОсобливості формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкових класів у процесі позаурочної роботи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Масляник, Т.У публікації висвітлено особливості формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкових класів у процесі позаурочної роботи. Наведено основні форми позаурочної роботи, спрямованої на формування здоров’язбережувальної компетентності. Зазначено, що формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкових класів у процесі позаурочної роботи є важливим завданням, яке сприяє становленню здорової та гармонійної особистості. The publication highlights the peculiarities of the formation of health care competence in primary school students in the process of extracurricular work. The main forms of extracurricular work aimed at the formation of health-saving competence are given. It is noted that the formation of health-preserving competence in elementary school students in the process of extracurricular work is an important task that contributes to the formation of a healthy and harmonious personality.