Перегляд за Автор "Мартинюк, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЛЬ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ, ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ СУЧАСНОГО РИНКУ ПРАЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Проскурня, О.; Мартинюк, А.; Ободовський, П.; Сахно, О.У статті розглядається роль академічної доброчесності у підготовці фахівців, які відповідають вимогам сучасного ринку праці. Автор описує, як академічна доброчесність сприяє формуванню у студентів навичок, необхідних для успішної кар'єри, таких як критичне мислення, самостійність, відповідальність, етична поведінка та навички роботи з інформацією. Також у статті наводяться аргументи на користь того, що академічно доброчесні фахівці є більш цінними для роботодавців, ніж ті, хто допускає порушення. The article examines the role of academic integrity in training specialists who meet the requirements of the modern labor market. The author describes how academic integrity helps students develop skills necessary for successful careers, such as critical thinking, independence, responsibility, ethical behavior, and information skills. The article also argues that academically honest professionals are more valuable to employers than those who commit misconduct.
- ДокументФормування позитивної мотивації до навчання в умовах воєнного стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Мартинюк, А.У статті розкрито формування позитивної мотивації до навчання в умовах воєнного стану. Під час воєнного стану в Україні, для викладачів вищих навчальних закладів постає надважка задача: не втратити зв‘язок із своїми студентами та створити сприятливі умови для того, щоб студенти не втрачали мотивацію до навчання взагалі. Саме тому, викладачі-лінгвокоучери мають змогу сформувати у студентів не лише знання з свого предмету, але й підтримати студентів у важкий воєнний час. The article describes the formation of positive motivation to study in the conditions of martial law. During the martial law in Ukraine, teachers of higher educational institutions face a very difficult task: not to lose contact with their students and to create favorable conditions so that students do not lose motivation to study at all. That is why teachers-language coaches are able to form students not only knowledge of their subject, but also to support students in difficult wartime.