Перегляд за Автор "Мартем'янова, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМоделювання неперервної методико-практичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах ЗВО(Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Беземчук, Л. В.; Мартем'янова, А. В.Освітньо-методична компетентність є базовою в системі неперервної методико-практичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво», яка характеризує результативність навчання, здатність випускника до володіння сукупністю спеціальних музично-педагогічних, виконавських, науково-дослідних, комунікативних, організаційних умінь та навичок; проведення науково-теоретичного аналізу необхідних стратегічних завдань у мистецький освіті з позицій наукових і мистецьких шкіл, напрямів, теорій щодо вітчизняної та зарубіжної мистецької освіти й музичної педагогіки в умовах міждисциплінарної координації предметів оновленого змісту мистецької освіти. Образовательно-методическая компетентность является базовой в системе непрерывной методико-практической подготовки будущих учителей музыкального искусства и интегрированного курса «Искусство», которая характеризует результативность обучения, способность выпускника к обладанию совокупностью специальных музыкально-педагогических, исполнительских, научно-исследовательских, коммуникативных, организационных умений и навыков; проведение научно-теоретического анализа необходимых стратегических задач в художественный образовании с позиций научных и художественных школ, направлений, теорий относительно отечественной и зарубежнго художественного образования и музыкальной педагогики в условиях междисциплинарной координации предметов обновленного содержания художественного образования. Educational and methodological competence is basic in the system of continuous methodological and practical training of future teachers of music and integrated course "Art", which characterizes the effectiveness of training, the ability of the graduate to have a set of special musical, pedagogical, performing, research, communication, organizational skills and skills; conducting scientific and theoretical analysis of the necessary strategic objectives in art education from the standpoint of scientific and art schools, areas, theories on domestic and foreign art education and music pedagogy in terms of interdisciplinary coordination of subjects of updated content of art education.
- ДокументФормування естетичних смаків учнів старших класів на уроках мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Мартем'янова, А. В.; Мартем'янова, Є. А.У статті представлена практика формування естетичних смаків учнів старших класів на уроках з мистецтва. Попередньо визначені основні засоби та методи безпосередньої роботи з дітьми. В статье представлена практика формирования эстетических вкусов учащихся старших классов на уроках искусства. Предварительно определены основные средства и методы непосредственной работы с детьми. The practice of forming aesthetic tastes of high school students at art lessons is presented in the article. Predetermined basic methods and tools of direct work with children. .