Перегляд за Автор "Маркозова, А. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрофілактична робота із запобігання дисграфії у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня засобами ізотерапії(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Маркозова, А. С.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне обгрунтування та експериментальну перевірку профілактичного впливу із запобігання дисграфії у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня засобом ізотерапії «Мандала». Надано дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: «ізотерапія», «Мандала», «дисграфія», «загальне недорозвинення мовлення», «старший дошкільний вік», «профілактика», «запобігання». Проаналізовано та класифіковано науково-педагогічні джерела щодо профілактичної роботи із запобігання дисграфії у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами ізотерапії, розкриті специфічні особливості формування передумов писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня; досліджені особливості розвитку дрібної моторики, фонематичного слуху і сприймання у старших дошкільників із ЗНМ III рівня; обгрунтовано доцільність використання ізотерапевтичної техніки "Мандала" в процесі профілактичної роботи із запобігання дисграфії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня; розроблено профілактичну програму та методичні рекомендації щодо її впровадження із запобігання дисграфії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня засобами ізотерапії “Мандала”. In the qualification work, the theoretical justification and experimental verification of the prophylaxis effect of preventing dysgraphy in children of senior preschool age with general speech underdevelopment of level III by means of "Mandala" isotherapy is carried out. A definitive description of the key concepts of the study is given: "isotherapy", "Mandala", "dysgraphy", "general speech underdevelopment", "senior preschool age", "prevention", "prevention". The article analyzes and classifies scientific and pedagogical sources on prophylaxis work to prevent dysgraphy in children of senior preschool age with GSU III level by means of isotherapy, reveals specific features of the formation of written speech prerequisites in children of senior preschool age with GSU III level; examines the features of the development of fine motor skills, phonemic hearing and perception in older preschoolers with GSU III level; the expediency of using the isotherapy technique "Mandala" in the process of prophylaxis work to prevent dysgraphy in older preschool children with level III GSU is developed; a preventive program and methodological recommendations for its implementation to prevent dysgraphy in older preschool children with level III GSU by means of “Mandala” isotherapy are developed.
- ДокументТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ДИСГРАФІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІЗОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Маркозова, А. С.У публікації досліджено профілактику дисграфії у дітей старшого дошкільно віку засобами ізотерапії. Розглянуто, проаналізовано та класифіковано науково-педагогічні джерела із зазначеної теми за напрямками (діагностика порушень, теоретичне обґрунтування механізмів виявлення дисграфії та її видів, теоретичні основи формування й корекції навичок грамотного письма, розробка корекційних, профілактичних методів, в тому числі засобами ізотерапії). Розроблено та оприлюднено науковий апарат індивідуального дослідження магістра за темою «Профілактична робота із запобігання дисграфії у дітей старшого дошкільного віку». The publication investigates the prevention of dysgraphia in children of senior preschool age by means of isotherapy. The scientific and pedagogical sources on this topic have been reviewed, analysed and classified by on this topic by areas (diagnosis of disorders, theoretical substantiation of mechanisms for detecting dysgraphia and its types, theoretical foundations of formation and correction of literate writing skills, development of corrective and preventive methods, including isotherapy). The scientific apparatus of the individual master's of individual master's research on the topic "Preventive work to prevent dysgraphia in children of senior preschool age".