Перегляд за Автор "Манченко, О. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМАТЕМАТИЧНА ВЗАЄМОДІЯ МІЖ ВЧИТЕЛЯМИ ТА УЧНЯМИ У ФІНСЬКОМУ КЛАСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Манченко, О. Ю.; Жерновникова, О. А.У дослідженні розглянуто досвід взаємодії між учасниками навчального процесу у класі математики. Наведені приклади та алгоритми побудови ефективного навчального процесу у математичних класах. The research examines the experience of interaction between the participants of the educational process in the mathematics class. Examples and algorithms for building an effective educational process in mathematics classes are presented.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ МІЖ УЧИТЕЛЕМ ТА УЧНЕМ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ: ФІНСЬКИЙ ДОСВІД(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Манченко, О. Ю.У роботі розглядається досвід фінської системи взаємодії між учасниками освітнього процесу на уроках математики та визначення методичних особливостей цього процесу. Надано детальний аналіз розвитку фінської системи шкільної освіти з акцентом на вивчення математики та здобутків фінської системи шкільної освіти у різних міжнародних дослідженнях та рейтингах. Означено теоретичні аспекти методичних особливостей взаємодії між учителем та учнем на уроках математики. Окреслено методологію дослідження впливу методичних особливостей на результативність навчання математики у фінських школах. Запропоновано модель проведення уроків математики у контексті взаємодії між учнем та вчителем на прикладі декількох уроків для здобувачів різних років навчання. Надано рекомендації щодо вдосконалення взаємодії між учителем та учнем на уроках математики на основі фінського досвіду вирішення цього питання. The study examines the experience of the Finnish system of interaction between the participants of the educational process in mathematics lessons and the determination of methodological features of this process. A detailed analysis of the development of the Finnish school education system is provided with an emphasis on the study of mathematics and the achievements of the Finnish school education system in various international studies and rankings. The theoretical aspects of the methodical features of the interaction between the teacher and the student in mathematics lessons are defined. The methodology of the study of the influence of methodological features on the effectiveness of mathematics education in Finnish schools is outlined. A model of conducting mathematics lessons in the context of interaction between a student and a teacher is proposed using the example of several lessons for students of different years of study. Recommendations are provided for improving the interaction between the teacher and the student in mathematics lessons based on the Finnish experience of solving this issue.