Перегляд за Автор "Малюга, А. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КАЗКИ У РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ПРИКМЕТНИКІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Малюга, А. О.У публікації розглянуто використання казки у розвитку словника прикметників дітей дошкільного віку з ЗНМ. Зазначено, що діти із загальним недорозвитком мовлення мають недостатній словниковий запас, особливе місце в якому займають прикметники, які мало використовуються у мовленні зазначеної категорії дітей. Використання спеціально підібраних казок на логопедичних заняттях позитивно впливатиме на збагачення словника прикметників, словникового запасу взагалі, на емоційний стан дитини під час занять, а також сприятиме позитивній атмосфері заняття. The publication examines the use of a fairy tale in the development of the vocabulary of adjectives of preschool children with SEN. It is noted that children with general underdevelopment of speech have an insufficient vocabulary, a special place in which is occupied by adjectives that are rarely used in the speech of this category of children. The use of specially selected fairy tales in speech therapy classes will have a positive effect on enrichment of the dictionary of adjectives, vocabulary in general, on the emotional state of the child during classes, and will also contribute to a positive atmosphere of classes.
- ДокументЗБАГАЧЕННЯ СЛОВНИКА ПРИКМЕТНИКАМИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ II РІВНЯ ЗАСОБАМИ КАЗКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Малюга, А. О.У кваліфікаційній роботі досліджено ефективність використання казки в корекційній роботі зі збагачення словника дітей середнього дошкільного віку з ЗНМ ІІ рівня. Використання на заняттях засобів казки підвищує мотивацію дітей до роботи над словниковим запасом, пробуджує інтерес та бажання до пізнання нових слів, призводить до позитивних змін у всій мовній системі. Проаналізовано та узагальнено інформацію щодо особливостей збагачення словника дітей із ЗНМ ІІ рівня прикметниками; експериментальним шляхом доведено ефективність використання казки в корекційній роботі зі збагачення словника дітей середнього дошкільного віку з ЗНМ ІІ рівня прикметниками. Теоретичне та практичне значення отриманих результатів полягає в експериментальному підтвердженні результативності проведення комплексної корекційної роботи спрямованої на збагачення словника прикметників у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня. Матеріали дослідження можуть бути використані логопедами, вихователями ЗДО з метою вдосконалення способів та прийомів, формування словника прикметників у дітей дошкільного віку із ЗНМ ІІ рівня. The qualification work investigates the effectiveness of using fairy tales in correctional work on enriching the vocabulary of middle-aged children with level II SEN. The use of fairy tales in the classroom increases children's motivation to work on vocabulary, arouses interest and desire to learn new words, and leads to positive changes in the entire language system. The article analyses and summarises the information on the peculiarities of enriching the vocabulary of children with level II SEN with adjectives; experimentally proves the effectiveness of using fairy tales in correctional work on enriching the vocabulary of middle-aged children with level II SEN with adjectives. The theoretical and practical significance of the results obtained is as follows Experimental confirmation of the effectiveness of a comprehensive correctional work aimed at enriching the vocabulary of adjectives in of preschool age with level II OOP. The materials of the study can be be used by speech therapists, educators of preschool educational establishments in order to improve methods and techniques and techniques of forming the vocabulary of adjectives in preschool children with with level II OOP.