Перегляд за Автор "Малихіна, О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОДНОЛІТКАМИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Конева, К.; Малихіна, О.У публікації проаналізовано міжособистісні взаємини молодших дошкільників з однолітками. Зазначено, що молодшому дошкільнику важко підтримати діалог з ровесником. Психологи пояснюють це тим, що у спілкуванні з однолітками він більше зосереджений на своїх емоціях, почуттях, бажаннях, діях. Зауважено, що міжособистісні взаємини дітей молодшого дошкільного віку з однолітками виникають, існують і розвиваються перш за все у процесі спілкування, тому саме у даному виді діяльності спостерігаються сприятливі й оптимальні умови для їх вивчення. The publication analyzes the interpersonal relationships of younger preschoolers with their peers. It is noted that it is difficult for a younger preschooler to maintain a dialogue with a peer Psychologists explain this by the fact that in communication with peers, he is more focused on his emotions, feelings, desires, and actions. It was noted that the interpersonal relationships of children of younger preschool age with peers arise, exist and develop primarily in the process of communication, therefore it is precisely in this type of activity that favorable and optimal conditions for their study are observed.
- ДокументФАСИЛІТАТИВНИЙ ПІДХІД У ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Малихіна, О.У публікації досліджено фасилітативний підхід у діяльності вихователя. Зазначено, що більшість дослідників наголошують на уміннях педагога, що забезпечують ефективність процесу спілкування. Зауважено, що в умовах модернізації змісту, форм і методів дошкільної освіти має відбуватися трансформація змісту діяльності вихователів у напрямі розуміння освітнього процесу як соціально-особистісного феномену і організації взаємодії з дитиною як самодостатнім суб’єктом спілкування та діяльності, неповторною індивідуальністю з певною своєрідністю рис і властивостей особистості, що виступає сутністю фасилітативного підходу, який проявляється у стимулюванні, ініціюванні й заохоченні саморозвитку і самовиховання суб’єктів освітнього процесу. The publication examines the facilitative approach in the educator's activities. It is noted that most researchers emphasize the teacher's skills, which ensure the effectiveness of the communication process. It was noted that in the conditions of modernization of the content, forms and methods of preschool education, the transformation of the content of educators' activities in the direction of understanding educational process as a socio-personal phenomenon and the organization of interaction with the child as a self-sufficient subject of communication and activity, a unique individuality with a certain originality of personality traits and properties, which is the essence of a facilitative approach, which is manifested in the stimulation, initiation and encouragement of self-development and self-education of subjects educational process.