Перегляд за Автор "Макєєв, С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ХІМІЧНИХ ЧИННИКІВ НА СТРУКТУРУ БІЛКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «БІЛКИ» У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ХІМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Макєєв, С.; Устинова, Д.У тезах розглянуто вплив хімічних чинників на просторову структуру білків. Розкрито важливість та деякі аспекти вивчення теми «Білки» у курсі хімії 9 і 10 класів. Наведено результати аналізу білків за допомогою біуретової кольорової реакції. The theses consider the impact of chemical factors on proteins spatial structure. The importance and some aspects of studying the topic «Proteins» in chemistry course of 9th and 10th grades are revealed. The results of proteins analysis using the biuret color reaction are presented.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ЙОДОМЕТРИЧНОГО МЕТОДУ ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕНТРАЦІЇ L-АСКОРБІНОВОЇ КИСЛОТИ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ХІМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Макєєв, С.; Богданов, С.У тезах розглянуто йодометричне визначення концентрації L-аскорбінової кислоти у харчових продуктах у шкільних умовах. Розкрито біохімічне значення вітаміну С для життєдіяльності людського організму. Подано результати визначення вмісту L-аскорбінової кислоти у харчових продуктах рослинного походження. The theses consider iodometric determination of the concentration of Lascorbic acid in food products in school conditions. The biochemical value of vitamin C for life of the human body is revealed. The results of determining the content of Lascorbic acid in food products of plant origin are presented.
- ДокументЛЕВ ІЛЛІЧ КАДАНЕР – ВИДАТНИЙ ХІМІК І ПЕДАГОГ (до 110-річчя від дня народження)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Макєєв, С.У статті описано життя та наукову діяльність Льва Ілліча Каданера – доктора технічних наук, професора, заслуженого діяча науки і техніки України, засновника харківської наукової школи електрохімії. Лев Ілліч був не тільки видатним науковцем, а і прекрасним викладачем. Науково-педагогічна і методична діяльність Л. І. Каданера знайшла своє відображення у підручниках і навчально-методичних посібниках для студентів та вчителів. Удосконалюючи систему освіти майбутніх вчителів хімії, хіміки-сковородинівці часто звертаються до науково-педагогічної спадщини Л. І. Каданера, виділяють і застосовують у своїй навчальній та виховній роботі все те, що не втратило своєї актуальності і в наш час. The article describes the life and scientific activity of Lev Ilyich Kadaner - doctor of technical sciences, professor, honored worker of science and technology of Ukraine, founder of the Kharkiv scientific school of electrochemistry. Lev Ilyich was not only an outstanding scientist, but also an excellent teacher. Scientific-pedagogical and methodical activity of L. I. Kadaner was reflected in textbooks and teaching-methodical manuals for students and teachers. Improving the system of education of future chemistry teachers, Skovorodinov chemists often turn to the scientific and pedagogical heritage of L. I. Kadaner, highlight and apply in their educational and educational work everything that has not lost its relevance even in our time.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ АЛЬТЕРНАТИВНИХ МИЙНИХ ЗАСОБІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Макєєв, С.; Міщенко, Ю.Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування екологічної компетентності в учнів. Запропоновано методику вивчення безпечних мийних засобів у навчальному процесі, підкреслено важливість інтеграції екологічних тем до навчальної програми. Обговорено практичні аспекти підготовки учнів до використання безпечних мийних засобів та їх переваги з точки зору екологічної відповідальності. Theoretical and practical aspects of ecological competency formation in students are considered. The method of studying safe detergents in the educational process is proposed, the importance of ecological topics integration into the curriculum is emphasized. Practical aspects of preparing students for using of safe detergents and their advantages in terms of ecological responsibility were discussed.