Перегляд за Автор "Мазур, К."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ ФУНКЦІЙ У КУРСІ АЛГЕБРИ ТА ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Жерновникова, О.; Семенів, П.; Шульга, В.; Мазур, К.Стаття розкриває ключові аспекти вивчення функцій в курсі алгебри та початків аналізу. Автори описують основні поняття, пов'язані з функціями, методи їх дослідження та графічне зображення. Також акцентується увага на застосуванні функцій в різних галузях знань та їх ролі у формуванні математичної свідомості учнів. The article reveals the key aspects of the study of functions in the course of algebra and the beginnings of analysis. The authors describe the main concepts related to functions, methods of their research and graphic representation. Attention is also focused on the application of functions in various fields of knowledge and their role in the formation of students' mathematical consciousness.
- ДокументДосконалі числа та числа Мерсенна(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Мазур, К.; Сіра, І.В статті розглянуто натуральні числа та прості числа Мерсенна. Свою назву вони отримали в честь французького ченця Мерена Мерсенна (1588–1648), який займався проблемою досконалих чисел. Якщо користуючись формулою Мерсенна почати обчислювати числа для різних простих чисел р, то можна побачити, що вони не всі є простими. Загальними зусиллями було знайдено 23 прості числа Мерсенна. Це дуже велика праця вчених математиків. Наприклад просте число Лукаса М127 має 39 цифр. Навіть обчислення самого великого з відомих простих чисел, числа M11213, є дуже складною задачею. The article considers natural numbers and Mersenne primes. They got their name in honor of the French monk Mersenne (1588–1648), who was engaged in the problem of perfect numbers. If using the Mersenne formula to start calculate the numbers for different primes p, we can see that they are not all are prime. By common efforts 23 Mersenne primes were found. This is a very great work of mathematicians. For example, the Lucas prime number M127 has 39 digits. Even the calculation of the largest known prime number, the number M11213, is a very difficult task.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Мазур, К.; Жерновникова, О.У публікації розглянуто використання мультимедійних засобів у навчальному процесі, що стало невід'ємною частиною сучасної освіти. Їх застосування дозволяє зробити уроки більш цікавими, динамічними та ефективними, сприяє кращому засвоєнню матеріалу та розвитку ключових компетенцій учнів. У профільній школі, де вивчення тригонометрії має ґрунтовну математичну підготовку, використання мультимедійних засобів набуває особливої актуальності та є ефективним способом зробити уроки більш цікавими, динамічними та результативними. The publication examines the use of multimedia tools in the educational process, which has become an integral part of modern education. Their use allows you to make lessons more interesting, dynamic and effective, contributes to better assimilation of the material and development of key competences of students. In a specialized school, where the study of trigonometry has a thorough mathematical preparation, the use of multimedia tools becomes especially relevant and is an effective way to make lessons more interesting, dynamic and effective.
- ДокументШЛЯХИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ У ВИВЧЕННІ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Мазур, К.; Жерновникова, О.У статті досліджено мультимедійні засоби, що є важливим компонентом навчального процесу, надаючи нові можливості для покращення якості навчання. Вивчення тригонометричних функцій, як складової частини математики, є важливим етапом у підготовці старшокласників у профільних школах. Мультимедійні засоби допомагають не лише візуалізувати складні математичні концепти, але й залучають учнів до активної участі в навчальному процесі. Мультимедійні засоби включають різноманітні інструменти, такі як інтерактивні дошки, відеоуроки, анімації та спеціалізовані програмні додатки. Ці засоби допомогають учням краще сприймати та засвоювати матеріал через візуалізацію і взаємодію. Використання мультимедійних засобів у вивченні тригонометричних функцій є ефективним методом, що дозволяє підвищити якість навчання та зацікавленість учнів. Інтерактивні графіки, відеоуроки і спеціалізовані програми надають нові можливості для візуалізації і взаємодії з навчальним матеріалом. The article examines multimedia tools, which are an important component of the educational process, providing new opportunities for improving the quality of learning. The study of trigonometric functions, as a component of mathematics, is an important stage in the preparation of high school students in specialized schools. Multimedia tools help not only visualize complex mathematical concepts, but also involve students in active participation in the educational process. Multimedia tools include various tools, such as interactive boards, video lessons, animations and specialized software applications. These tools help students better perceive and assimilate the material through visualization and interaction. The use of multimedia tools in the study of trigonometric functions is an effective method that allows you to improve the quality of learning and interest of students. Interactive graphics, video tutorials, and specialized programs provide new opportunities for visualization and interaction with educational material.