Перегляд за Автор "Лі, Меня"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСистема початкової шкільної освіти у КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Лі, МеняУ публікації розглянуто систему початкової шкільної освіти у КНР. Система початкового навчання в КНР (Китайська Народна Республіка) складається з двох етапів: початкової школи (小学 xiǎoxué) та середньої школи (初中 chūzhōng). Зазначено, що однією з особливостей початкового шкільного навчання у КНР є підхід до навчання з використанням мнемотехніки. Діти навчаються запам'ятовувати велику кількість ієрогліфів, відтворюючи їх на папері за допомогою пензлика. Також уроки містять багато практичних завдань та робіт, що спрямовані на розвиток моторики та уваги. The publication examines the system of primary school education in the People's Republic of China. The primary education system in the PRC (People's Republic of China) consists of two stages: primary school (小学 xiǎoxué) and secondary school (初中 chūzhōng). It is noted that one of the features of primary school education in the People's Republic of China is an approach to learning using mnemonics. Children learn to memorize a large number of hieroglyphs by reproducing them on paper with the help of a brush. Also, the lessons contain many practical tasks and works aimed at development of motor skills and attention.
- ДокументФормування громадської компетентності у європейському освітньому просторі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Лі, МеняУ публікації досліджено формування громадської компетентності у європейському освітньому просторі. Ця компетентність є важливою складовою освіти, оскільки вона сприяє розвитку громадян, здатних ефективно функціонувати в сучасному демократичному суспільстві. Зазначено, що один із головних викликів у формуванні громадської компетентності у європейському освітньому просторі полягає у забезпеченні інтеграції цього поняття в навчальні програми на всіх рівнях освіти. Крім того, важливо розвивати методику оцінки громадської компетентності та встановлювати критерії її досягнення. Необхідно також враховувати різні культурні та соціальні контексти у різних країнах Європи, щоб забезпечити ефективність навчання. The publication examines the formation of public competence in the European educational space. This competence is an important component of education, thanks to which it contributes to the development of citizens capable of functioning effectively in a modern democratic society. It is noted that one of the main challenges in the formation of public competence in general education is to ensure the integration of this European concept into curricula at all levels of education. In addition, it is important to develop a methodology for assessing public competence and establish criteria for its achievement. Perhaps also different cultural and social contexts in different European countries to ensure the effectiveness of training.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лі, МеняАктуальність магістерської роботи полягає в необхідності вдосконалення процесу формування громадянської компетентності учнів початкових класів через інноваційні підходи, щоб відповідати вимогам сучасного суспільства та забезпечити підготовку громадян, які здатні активно та ефективно взаємодіяти у демократичному середовищі. У першому розділі проводиться аналіз теоретичних аспектів формування громадянської компетентності учнів початкових класів та її значення в сучасному освітньому контексті. В цьому розділі розглядаються ключові компоненти громадянської компетентності, визначаються та аналізуються інноваційні підходи та методи формування громадянської компетентності в початкових класах. Проводиться огляд психолого-педагогічних досліджень та концепцій, які визначають та підтримують роль громадянської компетентності в освіті, а також визначають вимоги до вчителів у формуванні цієї компетентності. У другому розділі представлено методику та результати дослідження, спрямовані на вивчення структури формування громадянської компетентності серед учнів початкових класів в умовах інноваційних підходів. Дослідження включає анкетування учнів, спостереження та аналіз дидактичного матеріалу. Результати аналізу структури формування громадянської компетентності дозволяють висунути та перевірити гіпотези щодо ефективності інноваційних підходів до навчання громадянської компетентності. У висновках підсумовуються результати дослідження, розкриваються важливі аспекти формування громадянської компетентності учнів початкових класів за допомогою інноваційних підходів. Ця магістерська робота має важливе значення для вчителів, педагогів, адміністраторів освітніх закладів та всіх, хто цікавиться питаннями розвитку громадянської компетентності учнів на початковому етапі освіти. The relevance of the master's thesis lies in the need to improve the process of forming the civic competence of elementary school students through innovative approaches in order to meet the requirements of modern society and ensure the training of citizens who are able to actively and effectively interact in a democratic environment. The first chapter analyzes the theoretical aspects of the formation of civic competence of elementary school students and its significance in the modern educational context. This section examines the key components of civic competence, defines and analyzes innovative approaches and methods of forming civic competence in elementary grades. A review of psychological and pedagogical research and concepts that define and support the role of civic competence in education, as well as determine the requirements for teachers in the formation of this competence, is conducted. The second chapter presents the methodology and results of the research aimed at studying the structure of the formation of civic competence among primary school students in the conditions of innovative approaches. The research includes surveying students, observation and analysis of didactic material. The results of the analysis of the structure of the formation of civic competence make it possible to propose and test hypotheses regarding the effectiveness of innovative approaches to teaching civic competence. The conclusions summarize the results of the research, reveal important aspects of the formation of civic competence of elementary school students using innovative approaches. This master's thesis is important for teachers, pedagogues, administrators of educational institutions and all those who are interested in the development of civic competence of students at the initial stage of education.