Перегляд за Автор "Літвінова, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ІНСТРУМЕНТІВ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Літвінова, К.; Жерновникова, О.У статті проаналізовано формування математичної компетентності учнів, що передбачає не лише знання математичних понять і умінь, а й здатність застосовувати ці знання у різних життєвих ситуаціях. Інтерактивні інструменти стали важливим компонентом сучасного навчання, оскільки вони забезпечують активну участь учнів у навчальному процесі, сприяють розвитку критичного мислення і креативності. Інтерактивні інструменти можуть суттєво покращити процес вивчення математики, забезпечуючи ефективне формування математичної компетентності. Інтерактивні дошки, онлайн-платформи, математичні ігри і симулятори забезпечують учням можливість більш глибокого і практичного освоєння математичних концепцій. Інтеграція цих інструментів у навчальний процес дозволяє створити більш ефективне і захоплююче навчальне середовище, що відповідає сучасним вимогам освіти. The article analyzes the formation of students' mathematical competence, which involves not only knowledge of mathematical concepts and skills, but also the ability to apply this knowledge in various life situations. Interactive tools have become an important component of modern learning, as they ensure the active participation of students in the educational process, contribute to the development of critical thinking and creativity. Interactive tools can significantly improve the process of learning mathematics, ensuring the effective formation of mathematical competence. Interactive boards, online platforms, mathematical games and simulators provide students with the opportunity for a deeper and more practical mastery of mathematical concepts. The integration of these tools into the educational process allows you to create a more effective and exciting learning environment that meets modern educational requirements.
- ДокументФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Кулікова, Ю.; Літвінова, К.; Жерновникова, О.Стаття присвячена формуванню інтелектуальних умінь учнів, що є ключовим аспектом сучасної освіти, особливо в контексті профільної школи, де навчання спрямоване на поглиблене вивчення предметів відповідно до обраного профілю. Уроки математики в профільній школі відіграють важливу роль у розвитку аналітичного мислення, здатності до вирішення проблем та логічних навичок. Ефективне формування інтелектуальних умінь допомагає учням не тільки успішно завершити навчання, але й підготуватися до подальшого навчання у вищих навчальних закладах та професійної діяльності. Впровадження проблемних задач, проектної діяльності, моделювання та інтерактивних технологій сприяє розвитку критичного мислення, аналітичних і творчих навичок учнів. The article is devoted to the formation of students' intellectual skills, which is a key aspect of modern education, especially in the context of a profile school, where training is aimed at in-depth study of subjects in accordance with the chosen profile. Mathematics lessons in a profile school play an important role in the development of analytical thinking, problem-solving ability and logical skills. Effective formation of intellectual skills helps students not only successfully complete their studies, but also prepare for further study in higher educational institutions and professional activities. The introduction of problem tasks, project activities, modeling and interactive technologies contributes to the development of critical thinking, analytical and creative skills of students.