Перегляд за Автор "Літвін, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДОСВІД ВИВЧЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГНІЗДУВАННЯ ПТАХІВ У ШТУЧНИХ ГНІЗДІВЛЯХ В УМОВАХ ПІВНІЧНОГО СХОДУ УКРАЇНИ(СПОЛОМ, 2019-09-12) Чаплигіна, А.; Книш, М.; Надточій, Г.; Савинська, Н.; Юзик, Д.; Чебітько, О.; Жадько, Д.; Гусар, К.; Сороковенко, Р.; Халепа, Р.; Літвін, Л.; Манчерякова, Н.; Станкевич, О.; Черних, К.; Ямполець, А.Проаналізовано дослідницькі території, на яких вивчали видове різноманіття птахів у штучних гніздівлях протягом 2005-2019 рр. Проаналізовано дослідні ділянки, на яких проводили дослідження видового різноманіття птахів у штучних гніздівлях. Зареєстровано гніздування 14 видів птахів у штучних гніздівлях. У штучних гніздівлях переважали Ficedula albicollis (Temm., 1815) та Parus major (L., 1758). Research areas, where studied the species diversity of birds in artificial nests during the 2005-2019 years, were analyzed. Nesting of 14 species of birds in artificial nests was registered. Ficedula albicollis (Temm., 1815) and Parus major (L., 1758) prevailed in artificial nests.
- ДокументШКІЛЬНІ ФАКТОРИ ЗДОРОВ’Я ДИТИНИ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016) Літвін, Л.У статті розглянуто шкільні фактори ризику, які негативно впливають на здоров’я дітей, основні пріоритети здоров’язбереження в школі. Зважаючи на те, що дитина значну частину часу проводить у навчальному закладі, необхідно розбудувати такий навчальний заклад яким є Школа сприяння здоров’ю. Автор вважає, що однією з основних складових успіху у збереженні та зміцненні здоров’я школярів є їхній позитивний психологічний та емоційний настрій. Він залежить від самопочуття у школі, сім’ї, колі друзів. Від того, яким чином, організоване педагогічне середовище, залежить психічний та духовний світ учнів, їхнє бажання самовдосконалюватися та вести здоровий спосіб життя. На думку автора кожен вчитель має усвідомити, що навчально-виховний процес буде лише тоді здоров’язбережувальним, коли він викликатиме в кожного учня внутрішнє бажання вчитися, захопленість навчанням, формувати відповідальність за власне майбутнє. Це передбачає створення сприятливих умов навчання, стимулювання учнів берегти та зміцнювати своє здоров’я на всіх етапах навчально-пізнавальної діяльності. В статье рассмотрены школьные факторы риска, которые негативно влияют на здоровье детей, основные приоритеты здоровьесбережения в школе. Несмотря на то, что ребенок значительную часть времени проводит в учебном заведении, необходимо создать такое учебное заведение, каким является Школа содействия здоровью. Автор считает, что одной из основных составляющих успеха в сохранении и укреплении здоровья школьников является их позитивный психологический и эмоциональный настрой. Он зависит от самочувствия в школе, семье, кругу друзей. От того, каким образом, организовано педагогическое сообщество, зависит психический и духовный мир учащихся, их желание самосовершенствоваться и вести здоровый образ жизни. По мнению автора каждый учитель должен осознать, что учебно-воспитательный процесс будет лишь тогда здоровьесберегающим, когда он будет вызывать у каждого ученика внутреннее желание учиться, увлеченность учебой, формировать ответственность за собственное будущее. Это предполагает создание благоприятных условий обучения, стимулирование учащихся беречь и укреплять свое здоровье на всех этапах учебно-познавательной деятельности.