Перегляд за Автор "Лі, Ябінь"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДОЛОГІЯ ВИЗНАЧЕННЯ СТРУКТУРИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МАЛЮВАННЯ В КИТАЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Лі, Ябінь; Юр’єва, К.Застосовано дедуктивний метод виявлення структури професійно-педагогічної компетентності на основі аналізу змісту одного з основних документів, що регламентують діяльність з мистецької освіти дітей і молоді в КНР, – Національного плану розвитку мистецької освіти на 2001–2010 рр. З’ясовано, що структура досліджуваної компетентності вчителя малювання має містити його педагогічні і фахові мистецькі знання, мистецькі та педагогічні вміння, професійно значущі особистісні якості. The deductive method of identifying the structure of professional and pedagogical competence was applied based on the analysis of the content of one of the main documents regulating the activities of art education of children and youth in the People's Republic of China – the National Plan for the Development of Art Education for 2001–2010. It was found that the structure of the studied competence of a drawing teacher should contain his pedagogical and professional artistic knowledge, artistic and pedagogical skills, professionally significant personal qualities.
- ДокументОСНОВНІ ІДЕЇ РОЗРОБКИ МАГІСТЕРСЬКОЇ ПРОГРАМИ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Лі, Ябінь; Юр’єва, К.У нових освітніх програмах навчання на ступінь магістра мистецтв у галузі образотворчого мистецтва та дизайну, започаткованих різними університетами, цілі професійної підготовки магістра невіддільні від наявності широкої загальноосвітньої грамотності, опанування методів наукового мислення, інноваційності, підприємливості та соціальної адаптивності. На основі аналізу та порівняння концепцій освітніх програм, опублікованих на китайському веб-сайті Майстер мистецтва, з’ясовано, що сучасна підготовка фахівців у галузі мистецтва та дизайну має надавати великого значення розвитку у студентів інноваційних та підприємницьких здібностей, а реформа моделі навчання фахівців має стимулювати взаємозв’язок між інноваціями та підприємництвом, професійною мистецькою освітою та освітою в галузі інновацій і підприємництва. In the new educational programs for the degree of master of arts in the field of fine arts and design, launched by various universities, the goals of the master's professional training are inseparable from the availability of broad general education literacy, mastery of methods of scientific thinking, innovation, entrepreneurship and social adaptability. Based on the analysis and comparison of the concepts of educational programs published on the Chinese website Master of Art, it is found that the modern training of specialists in the field of art and design should attach great importance to the development of students' innovative and entrepreneurial abilities, and the reform of the training model of specialists should stimulate the relationship between innovation and entrepreneurship, professional art education and education in the field of innovation and entrepreneurship.
- ДокументЦЕНТРАЛЬНА АКАДЕМІЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА МАПІ ЗАКЛАДІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ КИТАЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-02-22) Лі, Ябінь; Юр’єва, К.Виконано короткий огляд освітньої діяльності, наукових і творчих здобутків одного з найавторитетніших закладів мистецької освіти Китайської Народної Республіки – Центральної академії образотворчого мистецтва (Central Academy of Fine Arts – CAFA). Зроблено висновок про доцільність вивчення й творчого використання досвіду підготовки мистецьких кадрів у CAFA, ознайомлення з творчими і науковими здобутками художників, дизайнерів, архітекторів, педагогів Центральної академії образотворчого мистецтва. A brief review of the educational activities, scientific, and creative achievements of one of the most prestigious institutions of art education in the People's Republic of China – the Central Academy of Fine Arts (CAFA) – has been conducted. A conclusion has been made regarding the advisability of studying and creatively utilizing the experience of art personnel training at CAFA, as well as familiarizing oneself with the creative and scientific accomplishments of artists, designers, architects, and educators from the Central Academy of Fine Arts.