Перегляд за Автор "Лі, Юаньці"
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У СТРУКТУРІ ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-04) Лі, ЮаньціУ статті проаналізовано емоційний інтелект, який сприяє успішному формуванню емпатійної культури у фахівців музичного мистецтва. Виокремлено чотири компонента емоційного інтелекту, які відображають не лише когнітивну складову, а й особистісні характеристики. Дослідження зарубіжних та вітчизняних учених, присвячених проблемам емоційного інтелекту, вказують на наявність позитивної кореляції між емоційним інтелектом та емпатійною культурою фахівців. Детальне дослідження емоційного інтелекту дає можливість зрозуміти цю наукову концепцію і охарактеризувати емоційний інтелект як інтегральний динамічний феномен, що забезпечує оптимістичну поінформованість, усвідомлення та контроль власних емоцій і емоцій інших людей, що сприяє прояву емпатії у педагогічній взаємодії. The article analyzes emotional intelligence, which contributes to the successful formation of an empathetic culture among music specialists. Four components of emotional intelligence are distinguished, which reflect not only the cognitive component, but also personal characteristics. Research by foreign and domestic scientists, devoted to the problems of emotional intelligence, indicates the presence of a positive correlation between emotional intelligence and the empathic culture of specialists. A detailed study of emotional intelligence makes it possible to understand this scientific concept and characterize emotional intelligence as an integral dynamic phenomenon that provides optimistic awareness, awareness and control of one's own emotions and the emotions of other people, which contributes to the manifestation of empathy in pedagogical interaction.
- ДокументЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВИЙ КОМПОНЕНТ ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Попова, О.; Лі, ЮаньціУ статті представлено погляди китайських учених щодо значущості і змісту окремих елементів емоційно-почуттєвого компоненту, таких як: глибока любов до справи музичного виховання та щира любов до учнів; почуття очікування, почуття задоволеності, почуття толерантності. The article presents the Chinese scientists’ views on the significance and content of certain elements of the emotional and sensory component, such as: deep love for music education and sincere love for students; a sense of expectation, a sense of satisfaction, a sense of tolerance.
- ДокументЕМПАТІЙНА КУЛЬТУРА ЯК БАЗОВА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Лі, ЮаньціУ статті розкривається роль емпатійної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як базової складової його готовності до професійно-педагогічної діяльності. Визначено суть і зміст структурних компонентів (емоційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного) досліджуваного феномену. The article reveals the role of the empathic culture of the future music art teacher as a basic component of his/her readiness for professional and pedagogical activities. The essence and content of structural components (emotional, cognitive, activity, reflexive) of the examined phenomenon are determined.
- ДокументОСНОВНІ ЕМПАТІЙНІ ЯКОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Лі, ЮаньціУ публікації проаналізовано емпатійні якості вчителя музичного мистецтва. Зазначено, що оволодіння такими особистісними якостями, як гуманістична спрямованість і толерантність дають можливість учителю музичного мистецтва демонструвати високий рівень емпатійної культури та професійної компетентності, а також забезпечувати якісне навчання учнів у означеному напрямі. The article analyses the empathic qualities of a music teacher. It is noted that mastering such personal qualities as humanistic orientation and tolerance enables a music teacher to demonstrate a high level of empathic culture and professional competence, as well as to provide quality education of students in this area.
- ДокументФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ЕМПАТІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лі, Юаньці; Попова, О.Статтю присвячено проблемі формування емпатійної культури майбутнього вчителя, актуальність якої на соціально-педагогічному рівні визначається потребою сучасного суспільства в педагогах, здатних до співчуття, співпереживання, які володіють толерантністю та емпатією як професійною цінністю; на теоретико-методологічному ‒ необхідністю створення теоретичних засад формування емпатійної культури майбутніх учителів під час професійної підготовки; на методико-технологічному – потребою у розробці системи навчально-методичного забезпечення формування означеної культури майбутніх педагогів. Акцентовано увагу на тому, що будучи складним і багатоскладовим феноменом, емпатійна культура у студентів не виникає стихійно та самостійно в процесі професійної підготовки, а потребує цілеспрямованого формування цієї якості особистості майбутнього педагога. Розглянуто поняття «формування емпатійної культури» майбутніх учителів як процес, спрямований на набуття ними спеціальних знань (про емпатію, її механізми, емпатію як професійної цінності вчителя, емпатійну взаємодію суб’єктів освітнього процесу тощо) та опанування емпатійними вміннями (емоційно відгукуватися на переживання учня, обирати адекватні способи поведінки відповідно до емоційного стану суб’єктів взаємодії тощо). Проаналізовано погляди китайських учених щодо факторів впливу на формування емпатійної культури майбутніх фахівців, зокрема педагогів-музикантів: макрофактори (соціокультурні та економічні чинники; сімейне оточення та родинне виховання); культивування моральних чеснот та практичного застосування соціалістичних основних цінностей; інформаційне середовище; спілкування з представниками різних соціальних груп; особистісні фактори (когнітивні та емоційні здібності, здатність до співчуття та співпереживання) та ін. The article is devoted to the problem of forming an empathetic culture of the future teacher, the relevance of which at the socio-pedagogical level is determined by the need of modern society for teachers who are capable of compassion, empathy, who possess tolerance and empathy as a professional value; on the theoretical and methodological level - the need to create theoretical foundations for the formation of empathic culture of future teachers during professional training; on the methodological and technological level - the need to develop a system of educational and methodological support for the formation of a defined culture of future teachers. Object (the purpose and task of the research). The purpose of the study is to analyze the views of Chinese scientists regarding factors influencing the formation of empathetic culture of higher education students in order to enrich the theoretical foundations of solving the problem. Achieving the set goal requires clarifying the key concepts of the research «empathic culture», «formation of empathic culture». Results. The article focuses on the fact that, being a complex and multifaceted phenomenon, empathic culture among students does not arise spontaneously, but requires purposeful formation of this personality quality of the future teacher. The concept of «formation of empathic culture» of students is considered as a process aimed at their acquisition of special knowledge and mastery of empathic skills. The views of Chinese scientists regarding factors influencing the formation of the empathic culture of future specialists, in particular music teachers, were analyzed: macro factors (socio-cultural and economic factors; family environment and family education); cultivation of moral virtues and practical application of socialist core values; participation in communication with representatives of various social groups; personal factors (cognitive and emotional abilities, the ability to sympathize and empathize), etc. Conclusions. In today’s society, it can be found that the ability and level of empathy of college students are generally not high, which indicates that there are many opportunities for improvement, and the results of Chinese scientists and researchers have shown that the formation of an empathic culture of students, including future teachers -musicians, attention should be increased. The factors of formation of empathic culture of students, which are researched by Chinese scientists, were analyzed (macro factors, pedagogical and personal factors). It is noted that taking into account these factors makes it possible to choose the right strategies for the formation of empathic culture of future teachers.