Перегляд за Автор "Лу, Цзе"
Зараз показано 1 - 12 з 12
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВплив глобалізації на формування інтеркультурної комунікації та інтернаціоналізацію вищої освіти(Класичний приватний університет, 2024) Лу, ЦзеУ статті досліджується вплив глобалізації на інтеркультурну комунікацію та інтернаціоналізацію вищої освіти, що створює як нові можливості, так і виклики. Важливість вивчення цього процесу полягає в тому, що успішна інтеркультурна комунікація сприяє встановленню гармонійних міжнародних відносин, розвитку мультикультурних спільнот та подолання етнокультурних бар’єрів. Визначено, що глобалізація, як один із найважливіших процесів сучасності, значно впливає на вищу освіту, трансформуючи її на міжнародному рівні. Установлено, що в умовах соціальних, економічних та культурних змін вища освіта стала важливим механізмом підготовки кваліфікованих фахівців, здатних успішно функціонувати в умовах глобалізованого світу. Зʼясовано, що одним із ключових аспектів цього процесу є інтернаціоналізація вищої освіти, яка виявляється в розширенні міжнародного співробітництва університетів, мобільності студентів та викладачів, а також у поширенні освітніх програм, орієнтованих на інтеркультурну взаємодію. Обґрунтовано думку про те, що інтернаціоналізація стає невід’ємним елементом стратегії університетів, які прагнуть забезпечити глобальну конкурентоспроможність та підготувати студентів до роботи у мультикультурному середовищі. З’ясовано, що інтернаціоналізація вищої освіти виявляється у збільшенні числа міжнародних студентів, розвитку програм академічної мобільності, а також розширенні міжнародного наукового співробітництва. Доведено, що цей процес вимагає не лише зміни освітніх програм, а й нового розуміння ролі університетів у глобалізованому світі. Виявлено, що глобалізація не лише надає нові можливості для розвитку освітніх систем, а й створює низку викликів, пов’язаних з адаптацією національних освітніх моделей до міжнародних стандартів, збереженням культурної різноманітності та забезпеченням якості освіти в умовах зростання глобальної конкуренції. The article examines the impact of globalization on intercultural communication and internationalization of higher education, which creates both new opportunities and challenges. The importance of studying this process lies in the fact that successful intercultural communication contributes to the establishment of harmonious international relations, the development of multicultural communities and the overcoming of ethno-cultural barriers. It was determined that globalization, as one of the most important processes of modern times, significantly affects higher education, transforming it at the international level. It has been established that in the conditions of social, economic and cultural changes, higher education has become an important mechanism for training qualified specialists capable of successfully functioning in the conditions of a globalized world. It is revealed that one of the key aspects of this process is the internationalization of higher education, which is manifested in the expansion of international cooperation of universities, the mobility of students and teachers, as well as in the spread of educational programs focused on intercultural interaction. The opinion that internationalization becomes an integral element of the strategy of universities that strive to ensure global competitiveness and prepare students to work in a multicultural environment is substantiated. It was found that the internationalization of higher education is manifested in the increase in the number of international students, the development of academic mobility programs, as well as the expansion of international scientific cooperation. It has been proven that this process requires not only a change in educational programs, but also a new understanding of the role of universities in a globalized world. It was found that globalization not only provides new opportunities for the development of educational systems, but also creates a number of challenges related to the adaptation of national educational models to international standards, the preservation of cultural diversity and ensuring the quality of education in the face of growing global competition.
- ДокументКомунікативна спрямованість підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2022) Лу, ЦзеУ статті йдеться про особливості підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва. Визначено, що оптимальним є поєднання вивчення дисциплін професійного циклу із освітніми компонентами циклу загальної підготовки, оскільки такий підхід сприяє всебічному розвитку особистості здобувача освіти. З’ясовано, що в процесі навчання пріоритетною є комунікативна спрямованість підготовки, бо комунікація в освітньому середовищі виступає інтегрувальним чинником і дозволяє вибудовувати перспективну траєкторію розвитку. The article deals with the peculiarities of training future specialists in musical art. It was determined that it is optimal to combine the study of the disciplines of the professional cycle with the educational components of the cycle of general training, since this approach contributes to the comprehensive development of the personality of the student of education. It was found that in the process of learning, the communicative orientation of training is a priority, because communication in the educational environment acts as an integrating factor and allows building a perspective trajectory of development.
- ДокументПогляди на формування навичок інтеркультурної комунікації в системі вищої педагогічної освіти КНР(ГО “Наукова спільнота”; ФОП Шпак В. Б., 2024-09-19) Лу, ЦзеУ публікації розкрито погляди на формування навичок інтеркультурної комунікації в системі вищої педагогічної освіти КНР. The publication reveals views on the formation of intercultural communication skills in the system of higher pedagogical education in China.
- ДокументПорівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в Україні та Китайській Народній Республіці(Педагогічна Академія: наукові записки, 2024) Лу, ЦзеМистецтво посідає важливе місце в освітньому процесі, особливо в контексті вищої освіти. Враховуючи глобальну цифрову трансформацію суспільства, опанування мистецтвознавства дозволяє виховати освічених, толерантних і конкурентоспроможних фахівців, сприяючи розвитку критичного мислення, творчих здібностей і практичних навичок. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю інтеграції досвіду іноземних країн у систему професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва для оновлення та вдосконалення наявних методів викладання. Метою роботи є порівняльний аналіз професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в Україні та Китайській Народній Республіці. Методами дослідження є огляд відповідної тематичної наукової літератури, аналіз нормативних документів, а також порівняння підходів до викладання в обох країнах, виявлення переваг наявних відмінностей. Використано метод систематизації даних для виокремлення головних аспектів дослідження проблеми. Основні результати свідчать, що, попри наявність спільних рис, українська та китайська системи освіти суттєво відрізняються. Важливим є також інтеграція прогресивних засобів в освітній процес обох країн, що сприяє глибшому розумінню музикознавства, вивченню складних явищ та впровадженню цифрових елементів. Це дозволяє значно підвищити зацікавленість здобувачів освіти, забезпечуючи більш ефективну взаємодію з навчальними матеріалами, а також адаптувати процес навчання до їхніх освітніх потреб. Висновки дослідження підкреслюють необхідність перегляду наявної системи навчання мистецтва в Україні, а також підвищення кваліфікації викладачів за допомогою китайського досвіду. Подальші дослідження пов’язані з виявленням методів, що сприятимуть взаємному обміну знаннями й досвідом між Україною та Китайською Народною Республікою, гармонійному поєднанню ціннісних орієнтирів і професійних якостей, що визначають готовність особистості до здійснення культурно-мистецької діяльності та розв’язання професійних завдань. An important part of education is the arts, especially in the context of higher education. Given the global digital transformation of society, the acquisition of art history allows to educate knowledgeable, tolerant and competitive specialists, promoting the development of critical thinking, creativity and practical skills. The relevance of the study is due to the need to involve foreign experience in the system of professional training of future music specialists in order to reform existing teaching methods. The purpose of the study is to compare the professional training of future music specialists in Ukraine and the Republic of China. The research methods include a review of relevant scientific literature, analysis of regulatory documents, as well as a comparison of teaching approaches in both countries, and identification of the advantages of existing differences. The method of data systematization was used to highlight the key aspects of the study. The main results show that despite the presence of common features, the Ukrainian and Chinese education systems differ significantly. It is also important to involve progressive tools in the educational process of both countries, which allows us to comprehend the depth of musicology, study complex phenomena, and integrate digital elements into learning. They facilitate deep interaction with educational materials, which increases the interest of students and allows them to adapt learning to their academic needs. The conclusions of the study emphasize the need to revise the existing system of art education in Ukraine, as well as to improve the skills of teachers with the help of Chinese experience. Further research is related to the identification of methods that will facilitate the mutual exchange of knowledge and experience between Ukraine and the Republic of China, a symbiotic combination of values and professional qualities that determine the personality’s ability to implement cultural and creative activities and solve professional problems.
- ДокументПотенціал дидактико-комунікативного середовища для формування навичок інтеркультурного спілкування(Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2024-10-17) Лу, ЦзеУ публікації розкрито потенціал дидактико-комунікативного середовища для формування навичок інтеркультурного спілкування. The publication reveals the potential of the didactic and communicative environment for the formation of intercultural communication skills.
- ДокументПроблеми формування навичок інтеркультурної комунікації у майбутніх фахівців музичного мистецтва в університетах КНР(DEL c.z., 2024-10-20) Лу, ЦзеУ публікації описано проблеми формування навичок інтеркультурної комунікації у майбутніх фахівців музичного мистецтва в університетах КНР. The publication describes the problems of developing intercultural communication skills in future music professionals at universities in China.
- ДокументРОЛЬ ІНТЕРКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Лу, ЦзеУ публікації проаналізовано інтеркультурну комунікацію. Зазначено, що інтеркультурна комунікація стає сьогодні тим інтегрувальним компонентом, що дає можливість ефективно організувати орієнтоване на високий рівень професійного та особистісного розвитку майбутніх фахівців освітнє середовище на засадах прояву його учасниками толерантності й поваги, здійснення плідної взаємодії. The publication analyses intercultural communication. It is noted that intercultural communication is becoming an integrative component that allows to effectively organise a high component that makes it possible to effectively organise an educational environment focused on a high level of professional and personal development of future specialists on the basis of its participants' tolerance and respect, and fruitful interaction.
- ДокументСутнісні характеристики інтеркультурної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти(Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, 2023-11-16) Лу, ЦзеУ публікації описано сутнісні характеристики інтеркультурної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти. The publication describes the essential characteristics of intercultural communicative competence of higher education students.
- ДокументФормування навичок інтеркультурної комунікації під час вивчення англійської мови як іноземної: досвід КНР(Львівський науковий форум, 2023-12-29) Лу, ЦзеУ публікації розкрито підходи до формування навичок інтеркультурної комунікації під час вивчення англійської мови як іноземної у КНР. The publication reveals approaches to developing intercultural communication skills while learning English as a foreign language in China.
- ДокументІнтеркультурна комунікація та її значення в сучасному світі(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2023) Лу, ЦзеУ статті розглядаються концептуальні засади дослідження інтеркультурної комунікації та її значення в сучасному світі. Проаналізовано існуючі наукові погляди на культуру та комунікацію як феномени соціалізації особистості. Культура розглядається як феномен, який включає індивідуальні, історичні, соціальні та інші зв’язки, пов’язані з контекстом сприйняття та процесами мислення. Аргументовано думку про те, що культурні відмінності людей можуть бути фактором непорозуміння. Розкрито поняття інтеркультурної комунікації, в основі якої лежить єдність культури та комунікації. Інтеркультурна комунікація розуміється як процес взаємодії різних культур, що розгортається з метою встановлення конструктивних взаємин під час спілкування. Схарактеризовано особливості перебігу процесу інтеркультурної комунікації, зокрема, показано, що комунікативна поведінка людей, що належать до різних культур визначається саме впливом культури, тому інтеркультурна комунікація супроводжується проблемами, зумовленими культурними відмінностями. Інтерес викликають дослідження соціокультурних та соціально-психологічних факторів і детермінант, які забезпечують позитивні процеси, що виникають у інтеркультурній комунікації й актуалізують питання про необхідність діалогу культур. Діалог культур відображає позитивні тенденції інтеркультурної комунікації представників різних культурних верств. Доведено актуальність розширення інтеркультурної взаємодії здобувачів вищої освіти в полікультурній простір сучасного соціуму. Наголошено на важливості наявності навичок інтеркультурної комунікації для ефективного провадження академічної мобільності. Висунуто думку про необхідність пошуку сучасних та ефективних засобів формування навичок інтеркультурної комунікації як компонента професійної компетентності здобувачів вищої освіти. The article examines the conceptual foundations of the study of intercultural communication and its significance in the modern world. The existing scientific views on culture and communication as phenomena of personality socialization are analyzed. Culture is considered as a phenomenon that includes individual, historical, social and other connections related to the context of perception and thought processes. The opinion that cultural differences of people can be a factor of misunderstanding is argued. The concept of intercultural communication, which is based on the unity of culture and communication, is revealed. Intercultural communication is understood as a process of interaction between different cultures, which unfolds in order to establish constructive relationships during communication. The peculiarities of the process of intercultural communication are characterized, in particular, it is shown that the communicative behavior of people belonging to different cultures is determined precisely by the influence of culture, therefore intercultural communication is accompanied by problems caused by cultural differences. Of interest are studies of sociocultural and sociopsychological factors and determinants that ensure positive processes that arise in intercultural communication and actualize the question of the need for cultural dialogue. The dialogue of cultures reflects the positive trends of intercultural communication of representatives of different cultural strata. The relevance of expanding the intercultural interaction of higher education students in the multicultural space of modern society is proven. The importance of having intercultural communication skills for the effective implementation of academic mobility is emphasized. The opinion is put forward about the need to find modern and effective means of forming intercultural communication skills as a component of the professional competence of higher education students.
- ДокументІнтеркультурний складник підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в українських педагогічних університетах(Scholarly Publisher ICSSH, 2024-06-12) Лу, ЦзеУ публікації розкрито питання підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва в українських педагогічних університетах та інтеркультурного складника професійної підготовки. The publication discusses the issue of training future musical specialists in Ukrainian pedagogical universities and the intercultural component of professional training.
- ДокументІнтеркультурність як стратегічний напрям розвитку педагогічних університетів(International Science Group, 2022-11-08) Лу, ЦзеУ публікації розкрито розуміння інтеркультурності як стратегічного напряму розвитку педагогічних університетів. The publication reveals the understanding of interculturality as a strategic direction for the development of pedagogical universities.