Перегляд за Автор "Лук`яненко, І. Ю."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічні умови вдосконалення професійної діяльності вихователя сучасного закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Лук`яненко, І. Ю.У магістерській роботі проведено дослідження щодо покращення професійної діяльності вихователя в сучасному дошкільному закладі шляхом активізації навчальної діяльності старших дошкільників за допомогою дидактичних ігор. Проведений аналіз психолого-педагогічної літератури дозволив визначити особливості цього процесу та умови, які сприяють ефективній активізації навчальної діяльності у дітей. Обґрунтовано вимоги до методів роботи з педагогічним персоналом, необхідного обладнання та форм організації діяльності в дошкільних закладах для успішної активізації навчальної діяльності старших дошкільників. Розроблено та перевірено на практиці методику, спрямовану на поліпшення розуміння вихователями процесів активізації навчальної діяльності у старших дошкільників. Також досліджено важливість відповідності змісту освітнього середовища потребам педагогічних працівників з метою стимулювання їхньої зацікавленості у даній темі. In the master's thesis, a study was conducted on improving the professional activity of a teacher in a modern preschool institution by activating the educational activity of older preschoolers with the help of didactic games. The analysis of the psychological and pedagogical literature made it possible to determine the features of this process and the conditions that contribute to the effective activation of educational activities in children. The requirements for methods of working with teaching staff, necessary equipment and forms of organization of activities in preschool institutions for successful activation of educational activities of older preschoolers are substantiated. A methodology aimed at improving educators' understanding of the processes of intensification of educational activity in older preschoolers has been developed and tested in practice. The importance of matching the content of the educational environment to the needs of pedagogical workers in order to stimulate their interest in this topic was also investigated.