Перегляд за Автор "Логвінова, Ю. С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗБАГАЧЕННЯ, УТОЧНЕННЯ ТА АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКА ДІТЕЙ ІЗ ЗНМ III РІВНЯ ЗАСОБАМИ ІГОР ТА ІГРОВИХ ВПРАВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Логвінова, Ю. С.У статті розглянуто особливості словникового запасу дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня та шляхи корекційно-розвивальної роботи щодо збагачення, уточнення та активізації їхнього словника. Проведено комплексне логопедичне обстеження. Результати експериментального дослідження, які були отримані в процесі проведеної діагностики, дозволили визначити напрямки логопедичної корекційно-розвивальної роботи, що має бути спрямована на збагачення, уточнення та активізацію словника у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення III рівня. Зазначено, що гра займає важливе місце в системі засобів мовленнєвого розвитку дошкільників. Робота зі словником дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ III рівня є важливою для мовленнєвого та пізнавального розвитку дітей, для розвитку комунікативних можливостей з урахуванням завдань повноцінної підготовки дітей до навчання у школі. The article examines the peculiarities of the vocabulary of older preschool children with a general underdevelopment of level III speech and the ways of corrective and developmental work to enrich, clarify, and activate their vocabulary. A comprehensive speech therapy examination was conducted. The results of the experimental study, which were obtained in the course of the diagnostics, allowed to determine the directions of speech therapy corrective and developmental work, which should be aimed at enriching, clarifying and activating the vocabulary of older preschool children with general underdevelopment of level III speech. It is noted that the game occupies an important place in the system of means of speech development of preschoolers. Working with the dictionary of older preschoolers with level III language learning is important for the speech and cognitive development of children, for the development of communicative abilities, taking into account the tasks of fully preparing children for schooling.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗПР В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛЬНОГО ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Логвінова, Ю. С.; Науменко, Н. В.У публікації досліджено процес розвитку сенсорних здібностей дітей з затримкою психічного розвитку у різних проявах. Важливо щоб сенсорний розвиток враховував комплексну роботу усіх спеціалістів для досягнення бажаної мети. І щоб сенсорний розвиток відбувався не тільки в дитячому садочку а й вдома, бо дитина більшість часу проводить з батьками. Для дітей з затримкою психічного розвитку треба багато стимулюючого матеріалу та дуже різноманітного. Під час ознайомлення дитини з предметом, вона повинна задіяти всі можливі органи чуття, що допоможе легше та в доступній формі сформувати уявлення про предмет або явище. The publication examines the process of developing the sensory abilities of children with mental retardation in various manifestations. It is important that sensory development takes into account the integrated work of all specialists to achieve the desired goal. And that sensory development takes place not only in the kindergarten but also at home, as the child spends most of his/her time with parents. Children with mental retardation need a lot of stimulating and very diverse material. When a child gets acquainted with a subject, he or she should use all possible senses, which will help to understand the subject more easily and in an accessible form to form an idea of the object or phenomenon.
- ДокументФормування лексичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами ігор та ігрових вправ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Логвінова, Ю. С.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз розвитку лексичної сторони мовлення дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. Визначено критерії, показники та рівні сформованості словникового запасу дошкільників із ЗНМ ІІІ рівня за лексичними темами «Літо», «Літній одяг», «Комахи», «Квіти. Дерева. Кущі», «Свійські тварини», «Дикі тварини», «Сад. Фрукти», «Огород. Овочі». Визначені напрями та особливості формування словника у дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. Розроблено та експериментально апробовано комплекс ігор та ігрових вправ, які спрямовані на збагачення, уточнення та активізацію словникового запасу дітей із ЗНМ ІІІ рівня відповідно обраних лексичних тем. In the qualification work, a theoretical analysis of the development of the lexical side of speech of children with general underdevelopment of speech of the III level was carried out. The criteria, indicators and levels of formation of the vocabulary of preschoolers from the 3rd level ZNM were determined for the lexical topics "Summer", "Summer clothes", "Insects", "Flowers. Trees. Bushes", "Family animals", "Wild animals", "Garden. Fruits", "Garden. Vegetables". The directions and peculiarities of vocabulary formation in preschool children with general underdevelopment of level III speech are determined. A set of games and game exercises aimed at enriching, clarifying and activating the vocabulary of children with 3rd level of lexical topics of selected lexical topics has been developed and experimentally tested.
- ДокументІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ В ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ТРЕТЬОГО РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Логвінова, Ю. С.У публікації досліджено ігри як засіб розвитку словникового запасу дітей із загальним недорозвитком мовлення третього рівня. Гра допомагає дитині формувати словниковий запас у невимушеній ситуації і це дає вирішити низку важливих завдань. Розвиток лексичної системи мовлення в дітей із загальним недорозвиненням мовлення має особливий специфічний характер. Робота над словом має бути спрямована на кількісне збільшення лексичних одиниць, на якісне збагачення словника та проводитись у грі, адже для дитини вона є провідною діяльністю. Усе це сприятиме засвоєнню дітьми лексичного матеріалу. The publication investigates games as a means of developing the vocabulary of children with generalised underdevelopment of speech of the third level. The game helps the child to form vocabulary in a relaxed situation and this helps to solve a number of important tasks. The development of the lexical system of speech in children with generalised underdevelopment of speech has a special specific character. Work on the word should be aimed at quantitative increase of lexical units, qualitative enrichment of the vocabulary and be conducted in a game, as it is the leading activity for a child. All of this will help children learn vocabulary.