Перегляд за Автор "Ло, Юаньвень"
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДУХОВНО-ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СКЛАДОВА ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Калашнікова, Л. М.; Ло, ЮаньвеньУ статті зазначено, що творче самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників здійснюється під впливом духовно-інтелектуальних якостей особистості. До таких якостей віднесено розвиток духовного світу людини, виявлення здатності інтелектуального мислення. Акцентовано увагу на професійному самовдосконаленні духовно-інтелектуальних якостей викладача, популяризації ним кращих зразків популярної музики. The article states that the creative self-expression of future music and pedagogical workers is carried out under the influence of spiritual and intellectual qualities of the individual. Such qualities include the development of the spiritual world of man, the discovery of the ability of intellectual thinking. Emphasis is placed on professional self-improvement of spiritual and intellectual qualities of the teacher, his popularization of the best examples of popular music.
- ДокументЕстетичний смак як складова творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі в закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Фомін, В. В.; Ло, Юаньвень; Тянь, ФейфаньУ статті розкрито феномен творчого самовираження майбутніх фахівців у професійній підготовці в закладах вищої освіти. Заначено, що це мета і процес виявлення професійних здатностей особистості на творчому рівні. Творче самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі є провідним у становленні їхнього професіоналізму, набутті популярності й визнання серед прихильників, організації власного кар’єрного зростання. Від сформованого естетичного смаку залежить індивідуальний стиль працівника мистецької сфери, його імідж й неповторне самовираження. На естетичний смак і творче самовираження впливає китайська музика, завдяки якій розкриваються творчі таланти майбутніх відомих співаків, музикантів, танцюристів. У китайській музичній культурі пов’язані спів, танцювальні рухи і музичний супровід. Зазначено, що твори з багатьма елементами китайської та західної музики досягли великого комерційного успіху в Китаї, відкрили особливості китайського звучання популярної музики, її мелодійність і красу. Мета – розкрити естетичний смак як одну з провідних компонент творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі в професійній підготовці, виявити роль інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення рівня творчого самовираження особистості в обраному виді мистецтва. Методи дослідження – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація інформації з китайського досвіду організації творчого самовираження майбутніх працівників мистецької галузі в закладах вищої освіти. У результаті доведено, що естетичний смак є невід’ємною складовою творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької сфери в закладах вищої освіти. Під впливом кращих творів китайської музики формується естетичний смак працівників мистецької сфери. Інформаційно-комунікаційні технології розширюють межі творчого самовираження майбутніх фахівців мистецької галузі в професійній підготовці. The article reveals the phenomenon of creative selfexpression of future specialists in professional training in institutions of higher education. It is assumed that this is the goal and process of identifying the professional abilities of an individual at the creative level. Creative self-expression of future specialists in the art industry is the leading factor in the formation of their professionalism, gaining popularity and recognition among supporters, organizing their own career growth. The individual style of an artist, his image and unique self-expression depends on the formed aesthetic taste. Aesthetic taste and creative self-expression are influenced by Chinese music, thanks to which the creative talents of future famous singers, musicians, and dancers are revealed. In Chinese musical culture, singing, dance movements and musical accompaniment are connected. It is noted that compositions with many elements of Chinese and Western music achieved great commercial success in China, revealed the peculiarities of the Chinese sound of popular music, its melodiousness and beauty. The goal is to reveal aesthetic taste as one of the leading components of creative self-expression of future art specialists in professional training, to reveal the role of information and communication technologies for increasing the level of creative self-expression of the individual in the chosen art form. Research methods – analysis, synthesis, generalization, comparison, systematization of information from the Chinese experience of organizing creative self-expression of future workers in the art industry in institutions of higher education. As a result, it has been proven that aesthetic taste is an integral component of creative self-expression of future specialists in the art industry in institutions of higher education. Under the influence of the best works of Chinese music, the aesthetic taste of workers in the artistic field is formed. Information and communication technologies expand the limits of creative self-expression of future art specialists in professional training.
- ДокументМЕТОДИ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Ло, Юаньвень; Лю, СябінУточнено методи творчого самовираження музично-педагогічних працівників як способи розкриття власного потенціалу та позиціонування себе в ролі популярного й успішного музиканта чи співака. З’ясовано ставлення студентів до популярної музики, популяризації кращих музичних творів серед шанувальників та учнів. Виявлено тенденцію зацікавленості популярною музикою в Китаї та потреби у вдосконалюванні методики викладання класичної музики. The methods of creative self-expression of music and pedagogical workers as ways of revealing one's own potential and positioning oneself in the role of a popular and successful musician or singer are specified. The attitude of students to popular music, popularization of the best musical works among fans and students was found out. There is a tendency of interest in popular music in China and the need to improve the methods of teaching classical music.
- ДокументПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КИТАЙСЬКОЇ НАРОДНОЇ РЕСПУБЛІКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Хоу, Ісюань; Ло, ЮаньвеньУ публікації розкрито ідеї підвищення ефективності педагогічної практики в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. Проведено опитування здобувачів третього курсу (разом 102 особи), які пройшли навчальну практику загальною кількістю 18 тижнів. Університет Сінтай, факультет хімії та хімічної інженерії, спеціальність «Хімія (педагогічна) спеціальність», 2020 рік вступу. Ефективність педагогічної практики залежить від багатьох факторів. Одним із таких факторів є систематична підготовка майбутніх учителів до практичної діяльності. Зазначено, що результати опитування засвідчили про те, що майбутні вчителі розуміють роль і значущість педагогічної практики. Власний досвід проведення студентської практики свідчить про необхідність підготовки до неї. The publication reveals ideas for increasing the effectiveness of pedagogical practice in higher education institutions of the People's Republic of China. A survey was conducted of third-year students (102 people in total) who completed a total of 18 weeks of training. Xintai University, Faculty of Chemistry and Chemical Engineering, specialty "Chemistry (pedagogical) specialty", year of admission 2020. The effectiveness of pedagogical practice depends on many factors. One of these factors is the systematic preparation of future teachers for practical activities. It was noted that the results of the survey proved that future teachers understand the role and significance of pedagogical practice. Own experience of conducting student practice testifies to the need to prepare for it.
- ДокументПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ КИТАЙСЬКОЇ ЕСТРАДНОЇ МУЗИКИ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОГО САМОВИРАЖЕННЯ МАЙБУТНІХ МУЗИЧНОПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Калашнікова, Л. М.; Ло, ЮаньвеньЗазначено, що ефективність творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників зростає в процесі освоєння китайської естрадної музики. Розкрито педагогічний потенціал китайської естради на прикладі попмузики. Акцентовано увагу на творчому розвитку педагогічних і спеціальних здібностей сучасного педагога-музиканта. It has been noted in the article that the effectiveness of creative self-expression of future music-pedagogical staff increases in the process of mastering Chinese pop music. The pedagogical potential of Chinese pop art has been revealed. The authors have focused on the creative development of pedagogical and special abilities of modern music teacher.
- ДокументРОЗВИТОК ЕСТРАДНОГО МИСТЕЦТВА В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ло, ЮаньвеньУ публікації проаналізовано розвиток естрадного мистецтва в Китайській Народній Республіці. Наведено тенденції розвитку китайської естрадної музики та їх вплив на популярність музичних творів. Зазначено, що культурна програма КНР поновлювається та знаходиться під впливом політики й партії країни. The publication analyses the development of pop art in the People's Republic of China. The trends in the development of Chinese pop music and their impact on the popularity of musical works are presented. It is noted that the cultural programme of the People's Republic of China is being renewed and is influenced by the country's politics and party.