Перегляд за Автор "Литвин, В. Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ВПРАВ ПРИ КОРЕКЦІЇ ЗВУКА [Р] У ДОШКІЛЬНЯТ З ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ ДИСЛАЛІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Литвин, В. Г.У публікації досліджено дислалію у дітей дошкільного віку. Дислалія є одним із серйозних комунікативних порушень, що призводить до труднощів у спілкуванні з оточуючими. У дітей з дислалією важко формуються звуковимова і фонематичні сприйняття, тому в подальшому суттєво страждає процес оволодіння читанням і спостерігаються численні помилки при письмі. У таких дітей спостерігається нестійкість уваги і пам’яті, знижений рівень контролю за власною діяльністю, низька розумова працездатність тощо. Дислалія у дошкільників за відсутності корекції переростає у дислексію (порушення читання) та дисграфію (порушення письма). Тому важливо вчасно виявити і виправити ротацизм, використовуючи при цьому ігрові вправи як найважливіший спосіб роботи із дітьми дошкільного віку. Саме ігрові вправи забезпечують успіх корекційних занять із дітьми, роблять їх цікавими і бажаними для них. The publication investigates dyspraxia in preschool children. Dyslexia is one of the most serious communication disorders that leads to difficulties in communicating with others. Children with dyslexia have difficulty developing sound and phonemic perceptions, so later on, the process of mastering reading is significantly affected and numerous errors in writing are observed. Such children have unstable attention and memory, a reduced level of control over their own activities, lo mental performance, etc. Dyslexia in preschoolers develops into dyslexia (reading disorders) and dysgraphia (writing disorders) if left untreated. (reading disorders) and dysgraphia (writing disorders). Therefore, it is important to identify and correct rotacism in time, using playful exercises as the most important way to work with preschool children. It is playful exercises that ensure the success of correctional sessions with children, making them interesting and interesting and desirable for them.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ З ФУНКЦІОНАЛЬНОЮ ДИСЛАЛІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Литвин, В. Г.У статті здійснено теоретичний аналіз ігрових вправ, як засобу корекції звуковимови дошкільників з функціональною дислалією Дислалія – це дефекти зуковимови у дітей при збереженій іннервації артикуляційного апарату та нормальним слухом. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості звуковимови дошкільників з функціональною дислалією. Розглянуто корекційну роботу, яка спрямована на виправлення порушень звуковимови дошкільників з функціональною дислалією. The article provides a theoretical analysis of game exercises as a means of correcting the sound speech of preschoolers with functional dyslalia. Dyslalia is a speech defect in children with preserved innervation of the articulatory apparatus and normal hearing. The components, criteria, indicators and levels of formation of the sound speech of preschoolers with functional dyslalia were determined. Corrective work aimed at correcting sound-speech disorders of preschoolers with functional dyslalia is considered.
- ДокументІгрові вправи, як засіб корекції звуковимови дошкільників з функціональною дислалією(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Литвин, В. Г.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз ігрових вправ, як засобу корекції звуковимови дошкільників з функціональною дислалією Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження: “дислалія”, “функціональна дислалія”, “ігрові вправи”. Визначено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості звуковимови дошкільників з функціональною дислалією. Розроблено та експериментально апробовано корекційну методику, яка спрямована на виправлення порушень звуковимови дошкільників з функціональною дислалією. In the diploma work the theoretical analysis of game exercises as a means of correction of the sound pronunciation of preschoolers with functional dyslalia. A definitive description of the key concepts of the study: "dyslalia", "functional dyslalia", "game exercises". The components, criteria, indicators and levels of formation of the sound pronunciation of preschoolers with functional dyslalia. A correctional technique has been developed and experimentally tested, which is aimed at correcting disorders of the sound pronunciation of preschoolers with functional dyslalia.