Перегляд за Автор "Литвинова, А. Л."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Масич, В. В.; Литвинова, А. Л.Технологія доповненої реальності вже досить успішно використовується закордоном в освітньому процесі. Вона дозволяє мо- тивувати та зацікавити здобувачів при вивченні різних дисциплін. Особливе значення це має для фізики, оскільки це складна наука, яка, для ефективного засвоєння, потребує додаткового, всебічного і вичерпного пояснення.Augmented reality technology is already used quite successfully abroad in the educational process. It allows to motivate and interest students in the study of various disciplines. This is especially important for physics, because it is a complex science, which requires additional and comprehensive explanation to have effective assimilation.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ТВОРЧИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ, ЯК ЗАСОБУ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ В ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Литвинова, А. Л.Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що розроблено віртуальну лабораторію та методичні поради до неї для вдосконалення процесу навчання фізиці в ЗЗСО. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблений додаток при навчанні фізики сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає в тому, що опрацьовано та систематизовано відомості щодо використання творчих методів навчання на уроках фізики при підготовці здобувачів у закладах загальної середньої освіти. The scientific novelty of the qualification work consists in the fact that a virtual laboratory and methodical advice for it have been developed to improve the process of teaching physics in general secondary education institution. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed application for teaching physics contributes to increasing the efficiency of the educational process in institutions of general secondary education. The theoretical significance of the conducted research lies in the fact that information on the use of creative teaching methods in physics lessons in the preparation of students in general secondary education institutions has been elaborated and systematized.
- ДокументМІКРОХВИЛЬОВІ РЕЗОНАНСИ В ДІЕЛЕКТРИКАХ ЯК ЗАСІБ ПРОДОВЖЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗАКОНУ МУРА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Литвинова, А. Л.; Масич, В. В.Ми звикли до того, що технічний прогрес крокує впевнено вперед, і комп’ютери мають дедалі більші обчислювальні можливості. Однак і вони мають межі. Згідно закону Мура, кожні 24 місяці кількість транзисторів на кристалі мікросхеми буде подвоюватися, проте людство досягло вже такого рівня розвитку, що його виконання скоро може стати неможливим, адже розміри елементів сягають близько 10 нм. Потрібні нові методи літографії, які матимуть більшу роздільну здатність. We are used to the fact that technological advances are steadily moving forward and computers are increasingly computing. However, they also have limits. According to Moore’s law, every 24 months the number of transistors on a chip will double but humanity has already reached a level of development that its implementation may soon become impossible since the size of the elements reaches about 10 nm. New lithography techniques are needed that will have a higher resolution.