Перегляд за Автор "Литвин, О. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВикористання інтерактивних вправ при формуванні у здобувачів навичок домедичної допомоги при опіках(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Литвин, О. В.; Ликова, І. О.Авторами досліджено питання формування навичок домедичної допомоги у майбутніх вчителів. Однією із найпоширеніших травм під час надзвичайних ситуацій є опіки. Поруч із теоретичною підготовкою авторами запропоновано проводити візуалізацію можливих ситуацій при опіках різного ступеня і різної етіології, застосовуючи інтерактивні вправи. The authors investigated the issue of the formation of pre-medical care skills among future teachers. One of the most common injuries during emergency situations is burns. In addition to theoretical training, the authors suggested visualization of possible situations with burns of different degrees and different etiologies, using interactive exercises.
- ДокументЗАСАДИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Литвин, О. В.У публікації досліджено засади інформаційно-комунікативної компетентності учнів базової середньої школи. Інформаційно-комунікаційна компетентність – це впевнене, критичне і відповідальне використання цифрових технологій для власного розвитку і спілкування; здатність безпечно застосовувати інформаційно-комунікаційні засоби в навчанні та інших життєвих ситуаціях, дотримуючись принципів академічної доброчесності. Зазначено, що саме через навчання учнів методам, формам, засобам роботи з інформаційними ресурсами та онлайн-платформами для віддаленої взаємодії всіх учасників освітнього процесу (Google Classroom, Google Meat, Gmail та ін.) формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів буде найбільш вдалим. The publication examines the basics of informational and communicative competence of basic secondary school students. Information and communication competence is a confident, critical and responsible use of digital technologies for personal development and communication; the ability to safely use information and communication tools in education and other life situations, adhering to the principles of academic integrity. It is noted that the formation of information and communication competence of students will be the most successful through teaching students methods, forms, means of working with information resources and online platforms for remote interaction of all participants in the educational process (Google Classroom, Google Meat, Gmail, etc.).
- ДокументОПІКОВИЙ ТРАВМАТИЗМ У ЛОЗІВСЬКІЙ ГРОМАДІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ У ПЕРІОД 2021-2022 рр.(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Литвин, О. В.У кваліфікаційній роботі досліджено опіковий травматизм та його профілактика у Лозівській громаді Харківської області. Проведено моніторинг постраждалих від опіків у 2021-2022 рр. на території Лозівської громади Харківської області. Уперше було проаналізовано стан опікового травматизму на території Лозівської громади Харківської області в контексті вікової та статевої структури постраждалих. Отримані результати було використано при розробці електронного підручника по наданню першої домедичної допомоги при опіках. In the qualifying work, burn injury and its prevention in the Loziv community of the Kharkiv region were investigated. Burn victims were monitored in 2021-2022 in the territory of the Loziv community of the Kharkiv region. For the first time, the state of burn injuries in the territory of the Loziv community of the Kharkiv region was analyzed in the context of the age and gender structure of the victims. The obtained results were used in the development of an electronic textbook on providing first aid for burns.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ШКОЛІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Литвин, О. В.В тезах в стислій формі описано ті виклики, з якими стикнулась українська система освіти в умовах воєнного стану. Досліджено спільне й відмінне у навчанні фізичної культури в дистанційному форматі під час локдаунів, спричинених пандемією Covid-19 та під час дії воєнного стану. Викладено основні позитивні та негативні фактори, які впливають на якість дистанційного навчання фізичної культури. Виділено основні особливості навчання фізичної культури під час воєнного стану. Зроблено висновок, що дана тема є актуальною для подальших досліджень, щоб підвищити якість дистанційного навчання фізичної культури. The theses briefly describe the challenges faced by the Ukrainian education system under martial law. Researched common and excellent in teaching physical education in a distance format during lockdowns caused by the Covid-19 pandemic and during martial law. The main positive and negative factors affecting quality are outlined distance learning of physical culture. The main features of teaching physical culture during martial law are highlighted. It was concluded that this topic is relevant for further research in order to improve the quality of distance learning of physical education.