Перегляд за Автор "Лепшеєва, М. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Лепшеєва, М. С.У кваліфікаційній роботі розглянуто та проаналізовано засоби, які найбільше впливають на формування педагогічного іміджу викладача вищого навчального закладу. Визначено особливості формування іміджу викладача. Надані методичні рекомендації допоможуть майбутнім викладачам сформувати позитивний педагогічний імідж та уникнути труднощів у професійній діяльності. Їх дотримання сприяє професійному та особистісному зростанню педагога, збагаченню професійної та загальної культури, зміцненню авторитету. Здійснено аналіз та узагальнення наявних у науковому дискурсі поглядів щодо актуальності формування іміджу сучасного викладача як невід’ємної складової його педагогічної майстерності. Кваліфікаційна робота дозволяє отримати різнобічні уявлення про формуванняіміджу сучасного викладача ЗВО. У ній розкривається ряд ключових понять, пов'язаних з характеристикою іміджу сучасного вчителя Даються рекомендації педагогам щодо організації ефективного іміджування, визначення перспектив самовдосконалення професійної майстерності викладачів. The qualification work considers and analyses the means that have the greatest impact on the formation of the pedagogical image of a university teacher. The peculiarities of the formation of of the teacher's image. The provided methodological recommendations will help future teachers to form a positive pedagogical image and avoid difficulties in their professional activities. Their observance contributes to the professional and personal growth of the teacher, enrichment of professional and general culture, and strengthening of authority. The article analyses and summarises the views available in the scientific discourse on the relevance of forming the image of a modern teacher as an integral component of their pedagogical skills. The qualification work allows you to get a comprehensive understanding of the formation of the image of a modern university teacher. It reveals a number of key concepts related to the characterisation of the image of a modern teacher Recommendations are given to teachers on how to organise effective image building, identifying prospects for self-improvement of professional skills of teachers.
- ДокументРОЛЬ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Лепшеєва, М. С.У публікації досліджено дистанційне навчання природничих наук, до яких належать: біологія, географія, хімія та фізика. Ці дисципліни потребують уваги, через те, що вони є кістяком формування єдиної картини світу. Природничі дисципліни є вагомими для утворення практичних професійних компетентностей учнів, які знадобляться їм у житті. Для того, щоби в учнів прокинулося зацікавлення до предмету і він зміг вивчати його навіть поза школою педагогу слід познайомити, а також навчити користуватися новітніми технологіями, які будуть загальнодоступними, портативними та цікавими для учня. The publication examines distance learning in the natural sciences, which include biology, geography, chemistry and physics. These disciplines require attention, as they are the backbone of the formation of a unified picture of the world. Natural sciences are important for the development of practical professional competences students that will be useful in their lives. In order for students to develop an interest in the subject and subject and to be able to study it even outside of school, the teacher should introduce and and teach them how to use the latest technologies that will be widely available, portable and interesting for the student.