Перегляд за Автор "Лей, Сяо"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРОЯВУ САМОВИРАЖЕННЯ У СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ЗВО(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Лей, СяоСамовираження у сучасному світі має безліч можливостей особливо для молодих людей. Цифрові технології дозволяють провадити самовираження у будь-якому куточку світу. Самовираження громадян і що найважливіше студентів є основою розвитку здорового та демократичного суспільства. Self-expression in today’s world has many opportunities, especially for young people. Digital technology allows you to express yourself anywhere in the world. Citizens’ self-expression and, most importantly, students are the basis for the development of a healthy and democratic society.
- ДокументФормування компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Лей, СяоДисертаційне дослідження присвячено науковим розвідкам формування компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти КНР. Зазначена проблема була успішно вирішена завдяки глибокому аналізу та систематизації теоретичних ідей, а також широкому узагальненню досвіду щодо розвитку компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва у навчальному середовищі закладів вищої освіти Китайської Народної Республіки. Синергія різноманітних підходів та методів дозволила отримати нові знання та розширити нашу здатність до впровадження кращих практик формування компетентності культурного самовираження. Робота містить анотацію, зміст, вступ, два розділи, висновки, загальні висновки, список використаних джерел наприкінці дисертації та додатки. Проведено порівняльний аналіз процесу формування компетентності культурного самовираження у майбутніх вчителів музичного мистецтва під час фахового навчання в китайських закладах вищої освіти та українських ЗВО. Висвітлено педагогічні підходи, методи та засоби, які застосовуються для розвитку і підтримки здатності студентів до творчого самовираження у майбутній педагогічній діяльності. Розглянуто можливості ефективного застосування прогресивних ідей китайського досвіду формування компетентності культурного самовираження майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні. Розглянуто можливість перенесення та впровадження позитивного досвіду Китаю у формуванні компетентності культурного самовираження студентів музичних закладів вищої освіти в Україні. Проаналізовано спільні аспекти, які можуть бути корисними для розвитку самовираження майбутніх вчителів музичного мистецтва в українських освітніх умовах. The dissertation study is devoted to the scientific exploration of the formation of cultural self-expression competence of future music teachers in higher education institutions of the People’s Republic of China. This problem was successfully solved thanks to a deep analysis and systematization of theoretical ideas, as well as a broad generalization of experience regarding the development of cultural self-expression competence of future music teachers in the educational environment of higher educational institutions of the People’s Republic of China. The synergy of various approaches and methods allowed us to gain new knowledge and expand our ability to implement better practices of cultural self-expression competence formation. The work contains an abstract, table of contents, introduction, two chapters, conclusions, general conclusions, a list of used sources at the end of the dissertation and appendices. The process of cultural self-expression competence formation in future music teachers during professional training in Chinese institutions of higher education and Ukrainian higher education institutions is analyzed. Pedagogical approaches, methods and tools used for the development and support of students’ ability to express themselves creatively in future pedagogical activities are highlighted. The possibilities of effective application of progressive ideas of the Chinese experience in the formation of competence of cultural self-expression of future teachers of musical art in Ukraine are explored. The possibility of transferring and implementing the positive experience of China in the formation of cultural self-expression competence of students of music institutions of higher education in Ukraine is considered. Common aspects that can be useful for the development of self-expression of future music teachers in Ukrainian conditions are analyzed.
- ДокументХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ КУЛЬТУРНОГО САМОВИРАЖЕННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Лей, СяоУ публікації висвітлено характерні особливості культурного самовираження в процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в ЗВО. Розглянуто специфіку підготовки студентів музичного спрямування в контексті культурного самовираження. Розкрито методи створення сприятливої атмосфери для культурного самовираження здобувачів освіти. The distinctive features of cultural self-expression in the process of training future Music teachers in higher educational institutions have been outlined in the article. The specificity of training future Music teachers in the context of cultural self-expression has been revealed. The methods of creating a favorable atmosphere for students’ cultural self-expression have been distinguished.