Перегляд за Автор "Левенко, Г. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПОНЯТТЯ «ДРОБОВЕ ЧИСЛО» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Левенко, Г. С.; Яловега, І. Г.З дробовим числами школярі знайомляться ще в початковій школі, продовжують їх вивчати в 5–6 класах, але часто і у старшій школі в учнів наявні значні прогалини в набутих знаннях. Розумінню понять «дробу» та «дробового числа» значно сприяють наочні методи навчання, і саме розробці відповідних анімаційних візуалізацій присвячено дослідження. With the numbers of schoolchildren, know more about cobs, sell them in grades 5–6, and often at older schools in high school, there are significant values in the knowledge. In order to understand the «fraction» and the «fractional number», it’s important to use the initial method of preparation, and the very same method of visualization of the appropriation.
- ДокументПОНЯТТЯ «ДРОБОВЕ ЧИСЛО» В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Левенко, Г. С.; Яловега, І. Г.З дробовим числами школярі знайомляться ще в початковій школі, продовжують їх вивчати в 5–6 класах, але часто і у старшій школі в учнів наявні значні прогалини в набутих знаннях. Розумінню понять «дробу» та «дробового числа» значно сприяють наочні методи навчання, і саме розробці відповідних анімаційних візуалізацій присвячено дослідження. Students get acquainted with fractional numbers in primary school, continue to study them in grades 5–6, but often in high school students have significant gaps in their acquired knowledge. Visual teaching methods significantly contribute to understanding the concepts of "fractions" and "fractional numbers", and it is the development of appropriate animation visualizations that the study is devoted to.