Перегляд за Автор "Левандовська, Г. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМовленнєва професійна підготовка студентів у системі філологічних дисциплін(Іnternational Science Group, 2021-06-23) Джежелей, О. В.; Дьякова, Ю. С.; Левандовська, Г. В.У статті наведена історична ретроспектива вирішення завдань мовленнєвої підготовки в процесі навчання, окреслено напрямки, які визначають характер проблеми в навчальному процесі, запропонований варіант інтенсифікації підготовки студентів у галузі засвоєння практики професійного мовлення. В статье приведена историческая ретроспектива решения задач речевой подготовки в процессе обучения, определены направления, которые определяют характер проблемы в учебном процессе, предложен вариант интенсификации подготовки студентов в области освоения практики профессиональной речи. The article shows a historical retrospective of solving problems of speech training in the learning process, identifies the directions that determine the nature of the problem in the educational process, suggests a variant of intensifying the training of students in the field of mastering the practice of professional speech.
- ДокументОсобливості організації повторення вивченого на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Ємець, А. А.; Коваленко, О. М.; Левандовська, Г. В.У статті розглядається проблема забезпечення ефективного повторення вивченого матеріалу. Розкривається специфіка методичної роботи з організації повторення на уроках позакласного читання в сучасній початковій школі на прикладі реалізації експериментального проекту. Описуються найбільш продуктивні літературні ігри і вправи, апробовані на уроках позакласного читання в 3-4 класах. В статье рассматривается проблема осуществления эффективного повторения изученного материала. Раскрывается специфика методической работы по организации повторения на уроках внеклассного чтения в современной начальной школе на примере реализации экспериментального проекта. Описываются наиболее продуктивные литературные игры и упражнения, апробированные на уроках внеклассного чтения в 3 -4 классах. The article deals with the issue of the implementation of the effective revision of the studied material. It also reveals the specificity of the methodological work on the organization of revision during the extracurricular reading lessons in a modern primary school based on the example of the implementation of the pilot project. The article describes the most productive literary games and exercises tested during the extracurricular reading lessons in grades 3–4.
- ДокументРозширення уявлень учнів про героя в початковій школі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Левандовська, Г. В.У статті розглядаються основні ефективні прийоми роботи, які сприяють розширенню уявлень учнів про героя в початковій школі. Також представлено аналіз дослідно-експериментальної роботи з формування понять «герой», «персонаж» на уроках літературного читання в початкових класах. В статье рассматриваются основные эффективные приёмы работы, которые способствуют расширению представлений у учеников про героя. Также представлен анализ опытно-экспериментальной работы по формированию понятий «герой», «персонаж» на уроках литературного чтения в начальных классах. he article examines the main effective methods of work, which contribute to the expansion of the views of students about the hero. Also, an analysis of experimental and experimental work on the formation of the concepts "hero", "character" in the lessons of literary reading in prima ry classes is presented.
- ДокументІнтернет-ресурси та цифрові технології як інструменти розвитку мовленнєвої компетентності(Видавнича група "Наукові перспективи", 2024) Ткаченко, Л. П.; Гнатовська, К. С.; Левандовська, Г. В.; Кваша, А. С.Мовленнєва компетентність обумовлюється мовною компетентністю, широкою мовною практикою спілкування, великим обсягом читання літератури різних жанрів і зумовлює комунікативну компетентність. Вона включає мотиваційно-цільовий, змістовний та особистісний компоненти і виконує важливі функції: пізнавальну (відображення), інформативну (повідомлення, вираз), комунікативну (вплив), стимулюючу (мотиваційну). У статті актуалізовано проблему необхідності розвитку мовленнєвої компетентності через сформовані наскрізні вміння у дошкільному віці. У статті обґрунтовується необхідність формування мовленнєвої компетентності та мовних компетенцій студентів у процесі їхньої професійної підготовки у виші. Однією з актуальних проблем розвитку студента молодшого курсу за нинішніх умов є рівень розвитку зв'язного мовлення. Від рівня розвитку мови залежить подальше оволодіння знаннями. Сьогодні перед викладачами молодших курсів ЗВО стоїть завдання – навчати студентів таким чином, щоб вони були здатні виявляти нові проблеми та завдання, знаходити шляхи їх вирішення, могли пластично та швидко реагувати на умови, що змінюються. Цього можна досягти за допомогою різноманітних технологій, включаючи інформаційно-комунікаційні. Завдяки комп'ютеру, за дуже короткі терміни можна розвивати граматичний базис, поповнити словниковий запас, формувати зв'язне мовлення, заповнити прогалини у розвитку звукової сторони мови. Усе це підвищує грамотність. У студентів розвивається навичка самоконтролю та самостійної діяльності, підвищується інтерес до процесу навчання. У статті наведено приклади оформлення завдань в інструментах Google Форма та Google Jamboard. Обґрунтовано, що використання хмарного пакета програм Google for Education може значно покращити процес навчання та розвиток мовленнєвої компетенції студентів. Speech competence is determined by language competence, extensive linguistic practice of communication, a large volume of reading literature of various genres and determines communicative competence. It includes motivational and target, meaningful and personal components and performs important functions: cognitive (reflection), informative (message, expression), communicative (influence), stimulating (motivational). The article actualizes the problem of the need to develop speech competence due to the formed cross-cutting skills in primary school age. The article substantiates the need for the formation of speaking competence and language competences of students in the process of their professional training at the university. One of the urgent problems of junior year student development under current conditions is the level of development of coherent speech. Further acquisition of knowledge depends on the level of language development. Today, teachers of junior courses of higher education institutions face the task of teaching students in such a way that they are able to identify new problems and tasks, find ways to solve them, and can respond flexibly and quickly to changing conditions. This can be achieved with the help of various technologies, including information and communication technologies. Thanks to the computer, in a very short time it is possible to develop the grammatical basis, replenish the vocabulary, form coherent speech, and fill the gaps in the development of the sound side of the language. All this increases literacy. Students develop the skill of self-control and independent activity, their interest in the learning process increases. The article provides examples of tasks in Google Form and Google Jamboard tools. It is substantiated that the use of the cloud package of Google for Education programs can significantly.