Перегляд за Автор "Лебедєва, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНФЛІКТИ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ВЗАЄМОДІЇ, ШЛЯХИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ВИРІШЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Лебедєва, Н.У публікації розглянуто конфлікти в педагогічній взаємодії. Педагогічний конфлікт – найгостріший спосіб розвитку і подолання суперечностей, що виникають у взаємодії учасників педагогічного процесу, який зазвичай супроводжується негативними емоціями та потребує розв’язання. Зазначено, що для запобігання конфліктів слід уникати слів або дій, які провокують чи розпалюють конфлікт, не піддаватися на провокацію конфлікту. The publication discusses conflicts in pedagogical interaction. Pedagogical conflict is the most acute way of developing and overcoming contradictions that arise in the interaction of participants in the pedagogical process, which is usually accompanied by negative emotions and needs to be resolved. It is noted that in order to prevent conflicts, one should avoid words or actions that provoke or inflame a conflict, do not give in to the provocation of a conflict.
- ДокументОСОБИСТІСНІ ЯКОСТІ ЛІДЕРА СТУДЕНТСЬКОЇ ГРУПИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-06-10) Лебедєва, Н.; Лупаренко, С.У статті розглянуто особистісні якості лідера, що активно розвиваються в період навчання, зокрема в закладі вищої освіти. Студентське життя сповнене різних видів діяльності, що здатні сформувати практичні вміння, навички та якості лідера. Освітня діяльність у закладі вищої освіти передбачає не лише формування у здобувачів освіти професійно значущих теоретичних знань та практичних умінь і навичок, але й особистісних якостей, зокрема лідерських (емпатія, рефлексія, чесність, сміливість, самостійність, відповідальність, комунікабельність, емоційна стабільність, наполегливість, упевненість, організованість, оптимізм тощо). Формування лідерських якостей здійснюється завдяки активному залученню студентів до різних видів творчої, спортивної, пізнавальної, наукової діяльності, наданню можливостей взаємодіяти з різними учасниками освітнього процесу, виявити себе, свої інтереси і таланти в освітній діяльності. The article examines the personal qualities of a leader that are actively developing during the period of study, in particular in a higher education institution. Student life is full of various types of activities that are able to form practical skills, abilities and qualities of a leader. Educational activities in a higher education institution involve not only the formation of professionally significant theoretical knowledge and practical abilities and skills in students, but also personal qualities, in particular leadership qualities (empathy, reflection, honesty, courage, independence, responsibility, sociability, emotional stability, perseverance, confidence, organization, optimism, etc.). The formation of leadership qualities is carried out through the active involvement of students in various types of creative, sports, cognitive, and scientific activities, providing opportunities to interact with various participants in the educational process, and to reveal themselves, their interests, and talents in educational activities.