Перегляд за Автор "Латишева, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПрийоми навчання майбутніх учителів англійської вимови у змішаних групах(Європейська наукова платформа, Вінниця, 2021-10-22) Латишева, А. В.; Чухно, О. А.У дослідженні розглянуто проблему навчання майбутніх учителів англійської вимови в умовах навчання у змішаній групі. Автор пропонує комплекс професійно орієнтованих рецептивних і репродуктивних вправ, які можуть полегшити процес оволодіння вимовою за означених умов. В исследовании рассмотрена проблема обучения будущих учителей английского произношения в условиях обучения в смешанной группе. Автор предлагает комплекс профессионально ориентированных рецептивных и репродуктивных упражнений, которые могут облегчить процесс овладения произношением в указанных условиях. The study considers the problem of teaching future teachers of English pronunciation in a mixed group learning environment. The author proposes a set of professionally oriented receptive and reproductive exercises that can facilitate the process of pronunciation acquisition in the mentioned conditions.
- ДокументРеалізація принципів навчання англійської вимови майбутніх учителів у змішаних групах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Чухно, О. А.; Латишева, А. В.У дослідженні проаналізовано особливості формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів із різним рівнем володіння англійською мовою. Запропоновано шляхи реалізації принципів навчання студентів педагогічних закладів вищої освіти англійської вимови в умовах змішаної групи. В исследовании проанализированы особенности формирования англоязычной фонетической компетентности будущих учителей с разным уровнем владения английским языком. Предложены пути реализации принципов обучения студентов педагогических учреждений высшего образования английскому произношению в условиях смешанной группы. The study analyzes the peculiarities of formation of English phonetic competence of future teachers with different levels of English proficiency. Ways of implementing the principles of teaching English pronunciation to students of pedagogical institutions of higher education in a mixed group environment are proposed.