Перегляд за Автор "Ларіна, Л. О."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИВЧЕННЯ МЕХАНІКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Глейзер, Н. В.; Ларіна, Л. О.; Астахова, Г. О.В тезах розглянуто особливості вивчення розділу «Механіка» під час дистанційного навчання в класах інклюзивної освіти. Висвітлено особливості проведення навчальних експериментів та лабораторних робіт з механіки для дітей з особливими освітніми потребами. The peculiarities of studying the “Mechanics” section during distance learning in classes of inclusive education are discussed. Features of educational experiments and laboratory work on mechanics for children with special educational needs are considered.
- ДокументЕЛЕКТРОННІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕХАНІКИ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-03) Глейзер, Н. В.; Астахова, Г. О.; Ларіна, Л. О.Використання електронних технологій у науковій, практичній та теоретичній сфері вивчення механіки. Застосування інновацій на уроках фізики. Розглядається питання сучасного стану освіти в Україні, підвищення ефективності при вивченні та пропонується технологічна модель застосування електронних технологій при вивченні механіки у закладах середньої освіти. Using of electronic technologies in the scientific, practical and theoretical aspects of study mechanics is considered. The use of interactive technologies as a method of increasing the effectiveness of the educational process is proposed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ФІЗИЦІ В ЗЗСО В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ларіна, Л. О.Розвиток інклюзивної освіти є одним із пріоритетних завдань більшості країн світу. Вчені по-різному оцінюють практики спільного навчання дітей із нормальним і порушеним розвитком, пропонують власні оригінальні технології інтеграції дитини з обмеженими можливостями здоров'я. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні застосування сучасних освітніх технологій при навчанні фізиці учнів в ЗЗСО в умовах інклюзивної освіти. Об'єктом дослідження є інклюзивна освіта. Предметом дослідження є навчання фізиці учнів в умовах інклюзивної освіти. Гіпотеза дослідження: якщо навчання фізиці у ЗЗСО здійснюватиметься з використанням сучасних освітніх технологій в умовах інклюзивної освіти, це забезпечить ефективніше засвоєння учнями знань і умінь з фізики. Методи дослідження: аналіз і синтез, метод порівняння й аналогій, систематизація та класифікація, вивчення й узагальнення практичного досвіду. The development of inclusive education is one of the priority tasks of most countries of the world. Scientists evaluate the practices of joint education of children with normal and impaired development in different ways, and offer their own original technologies for the integration of children with health disabilities. The purpose of the research is the theoretical justification of the application of modern educational technologies in the teaching of physics to students in ZZSO in the conditions of inclusive education. The object of research is inclusive education. The subject of the research is the teaching of physics to students in the conditions of inclusive education. The hypothesis of the study: if the teaching of physics in ZZSO will be carried out using modern educational technologies in the conditions of inclusive education, it will ensure more effective assimilation of knowledge and skills in physics by students. Research methods: analysis and synthesis, method of comparison and analogies, systematization and classification, study and generalization of practical experience.