Перегляд за Автор "Лазарєва, К. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДІАГНОСТИЧНО-ОЦІНЮВАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ УМІНЬ СТАВИТИ ПІЗНАВАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Лазарєва, О. М.; Лазарєва, К. С.Розглянуто діагностично-оцінювальний компонент вперше розробленої та апробованої авторами освітньої технології формування у молодших школярів запитальних умінь при освоєнні ними описових знань. Наголошено на необхідності діагностичного підходу до перебігу й результатів пізнавальної діяльності школярів. Уточнено рівні та критерії досягнутих учнями початкової школи вмінь ставити пізнавальні запитання і створювати за їх допомогою описові тексти різної складності. The diagnostic and evaluating component of the educational technique of formation of junior pupils’ questioning ability when they gain descriptive knowledge has been revealed. This educational technique was first developed and tested by the authors. The necessity of diagnostic approach to the progress and results of schoolchildren’ cognitive activity has been emphasized. The levels and criteria of formation of ability to set cognitive questions and create descriptive texts of various complexity with their help by primary school children have been clarified.
- ДокументМОЖЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЙ ЕВРИСТИЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ТВОРЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Лазарєв, М. О.; Лазарєва, О. М.; Лазарєва, К. С.У статті на основі результатів дослідження розглядаються розроблені і випробувані авторами евристичні технології формування загальних компетентностей професійно-творчого характеру: «лекції прямої дії»; «колоквіуми співтворчості викладача і мікрогрупи студентів», евристичні технології вдосконалення самостійної праці студентів, семінарських і практичних занять. Based on the results of the study, the article authors have revealed the developed and tested heuristic technologies of formation of general competencies of professional-creative character. They means "lectures of direct action", “colloquiums of co-creation between teacher and microgroup of students", heuristic technologies for the improvement of students’ independent work, seminars and practical classes.