Перегляд за Автор "Лагутіна, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОбраз квітів у казках Андерсена(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-10) Лагутіна, А.У статті проаналізовано 60 казок Г.-К. Андерсена, у яких наявні образи квітів. Казки з образами квітів мають емоційний вплив, бо вчать дітей цінувати красу природи. Андерсен описує квіти з тонкою спостережливістю, робить їх елементами прекрасного. Також казки з образами квітів сприяють екологічному вихованню. Казки, де квіти є активними персонажами, можуть дати змогу дітям зрозуміти, що природа є не менш важливою, аніж сама людина, які бувають наслідки необережного ставлення до природи. Зазначено, що варіативність використання образів квітів у казках Андерсена достатньо велика. Квіткові образи у творчості данського казкаря допомагають не лише створити атмосферу казкового світу, а й передати глибокі філософські ідеї, що лежать в основі казок; розширюють наше сприйняття, дають можливість краще зрозуміти душевний світ персонажів. The article analyzes 60 fairy tales by H.-K. Andersen, which have images of flowers. Fairy tales with images of flowers have an emotional impact, because they teach children to appreciate the beauty of nature. Andersen describes flowers with subtle observation, makes them elements of beauty. Also, fairy tales with images of flowers contribute to environmental education. Fairy tales, where flowers are active characters, can make it possible for children to understand that nature is no less important than the person himself, and what are the consequences of a careless attitude towards nature. It is noted that the variability of the use of images of flowers in Andersen's fairy tales is quite large. Floral images in the work of the Danish storyteller help not only to create the atmosphere of a fairy-tale world, but also to convey the deep philosophical ideas underlying fairy tales; expand our perception, make it possible to better understand the mental world of the characters.
- ДокументРозвиток критичного мислення молодших школярів на уроках(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-11) Лагутіна, А.У доповіді обгрунтовано необхідність розвивати у дітей критичне мислення ще з початкової школи. The report substantiates the need to develop critical thinking in children from primary school.