Перегляд за Автор "Лавріненко, Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВзаємодія вчителя і батьків як психолого-педагогічна проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Лавріненко, Л.У публікації розглянуто взаємодію вчителя і батьків. В Концепції Нової української школи термін «педагогіка партнерства» набуває вищого соціально-педагогічного значення і ґрунтується на принципах гуманізму, допомоги, взаємоповаги, взаєморозуміння між усіма учасниками освітнього процесу. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Зазначено, що психолого-педагогічна проблема партнерських взаємин школи з родиною спирається на надання психологічної допомоги батькам у вихованні дітей через «діалогічне спілкування». Педагогіка партнерства спрямована на активну дію суб’єктів їх психолого-педагогічної обізнаності та єдності поставлених задач і цілей. The publication examines the interaction between the teacher and parents. In the Concept of the New Ukrainian School, the term "partnership pedagogy" acquires a higher socio-pedagogical meaning and is based on the principles of humanism, assistance, mutual respect, mutual understanding between all participants of the educational process. Students, parents and teachers, united by common goals and aspirations, are voluntary and interested like-minded people, equal participants in the educational process, responsible for the result. It is noted that the psychological and pedagogical problem of partnership relations of the school with the family relies on providing psychological assistance to parents in raising children through "dialogic communication". Partnership pedagogy is aimed at the active action of the subjects of their psychological and pedagogical awareness and the unity of the set tasks and goals.
- ДокументПрактичні форми і методи взаємодії вчителя і батьків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Лавріненко, Л.У статті розглянуто практичні форми і методи взаємодії вчителя і батьків. Головна мета взаємодії школи і родини – встановлення конструктивних взаємин з учнями і їх батьками, пошук форм допомоги, які можуть забезпечити позитивний особистісний розвиток. Практична робота педагога з батьками дітей реалізується через поєднання групових, колективних та індивідуальних форм взаємодії. Особливо важливою формою є батьківські збори. Зауважено, що успіх у формуванні продуктивної взаємодії між учнями, батьками й педагогами залежить насамперед від того, як будується процес співробітництва учасників цього процесу. The article examines practical forms and methods of interaction between teachers and parents. The main goal of the interaction between the school and the family is to establish constructive relations with students and their parents, to find forms of help that can ensure positive personal development. The teacher's practical work with children's parents is realized through a combination of group, collective and individual forms of interaction. Parents' meetings are a particularly important form. It was noted that the success in forming a productive interaction between students, parents and teachers depends primarily on how the process of cooperation of the participants of this process is built.