Перегляд за Автор "Кіріна, С. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ТА КОРЕКЦІЇ УСНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З ДИСЛАЛІЄЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Кіріна, С. В.У статті досліджується питання формування і корекції усного мовлення у дітей з дислалією. Представлено погляди науковців щодо визначення діагнозу «дислалія». Досліджено різні підходи щодо класифікації дислалії у науковій літературі. Розкрито напрями корекції дислалії під час формування усного мовлення у дітей. Названо форми та види дислалії щодо до причин її виникнення та видів груп порушення вимови звуків. Описано методику корекції порушень правильного відтворення звуків. The article examines the issue of formation and correction of oral speech in children with dyslalia. The views of scientists regarding the diagnosis of "dyslalia" are presented. Various approaches to the classification of dyslalia in the scientific literature have been studied. Directions for correcting dyslalia during the formation of oral speech in children are revealed. Forms and types of dyslalia are named in relation to the causes of its occurrence and types of groups of impaired pronunciation of sounds. The method of correcting violations of the correct reproduction of sounds is described.
- ДокументКорекція звуковимови в дітей старшого дошкільного віку з дислалією в закладах дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Кіріна, С. В.У кваліфікаційній роботі розкрито проблему корекції звуковимови в дітей з дислалією старшого дошкільного віку. Зокрема досліджено різні підходи щодо класифікацій дислалій у науковій літературі, розкрито методологічні засади корекції звуковимови при дислалії. Охарактеризовано основні форми та види дислалії в залежності від причин її виникнення та кількості груп порушених звуків. Відповідно до етапів логопедичного впливу описано традиційну методику виправлення порушень звуковимови з використанням елементів інноваційних методів та формування навичок правильного відтворення звуків у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено та експериментально апробовано програму логопедичної роботи з корекції порушень звуковимови, створено комплекс-систему логопедичних занять (індивідуальних, підгрупових), Обґрунтовано доцільність тісної співпраці всіх учасників освітнього процесу щодо усвідомлення спільної відповідальності за мовленнєвий розвиток дитини. In the qualification work, the problem of correcting sound speech in children with dyslalia of older preschool age is revealed. In particular, various approaches to the classification of dyslalia in the scientific literature have been studied, the methodological principles of phoneme correction in dyslalia have been revealed. The main forms and types of dyslalia are characterized depending on the causes of its occurrence and the number of groups of broken sounds. According to the stages of logopedic influence, the traditional method of correcting sound-speech disorders using elements of innovative methods and the formation of the skills of correct reproduction of sounds in older preschool children is described. A program of speech therapy work for the correction of sound-speech disorders was developed and experimentally tested, a complex-system of speech therapy classes (individual, subgroup). The expediency of close cooperation of all participants in the educational process regarding awareness of joint responsibility for the speech development of the child is substantiated.
- ДокументОРГАНІЧНА (МЕХАНІЧНА) ДИСЛАЛІЯ ЯК МОВЛЕННЄВЕ ПОРУШЕННЯ У ДІТЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Кіріна, С. В.У статті досліджується питання впливу анатомічних дефектів органів артикуляції на порушення звуковимови у дітей з органічною (механічною) дислалією. Розкрито напрями корекції при органічній дислалії під час формування усного мовлення у дітей. Описано особливості діагностичного і корекційного етапів відтворення нормативних звуків при органічній дислалії. The article investigates the impact of anatomical defects of the articulation organs on speech and language disorders in children with organic (mechanical) dyslalia. The directions of correction in organic dyslalia during the formation of oral speech in children are revealed. Features of the diagnostic and corrective stages of reproducing normative sounds in organic dyslalia are described.