Перегляд за Автор "Кіпоть, Л. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕМОЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Кіпоть, Л. І.; Дрожик, Л. В.У статті розглянуті питання щодо емоційного впливу на процес пізнання молодших школярів. Вчителю потрібно створити такі умови, які будуть забезпечувати емоційну регуляцію навчальної діяльності на рівні емоційності дидактичного матеріалу, корегування ситуативних емоцій учнів, зміни функціональних станів школярів, а це – раптовість, яскравість, контраст і відчуття успіху у процесі пізнання. В статье рассмотрены вопросы эмоционального воздействия на процесс познания младших школьников. Учителю нужно создать такие условия, которые будут обеспечивать эмоциональную регуляцию учебной деятельности на уровне эмоциональности дидактического материала, корректировки ситуативных эмоций учеников, изменения функциональных состояний школьников, а это – внезапность, яркость, контраст и чувство успеха в процессе познания. The article considers the issues of emotional impact on the process of cognition of junior schoolchildren. The teacher needs to create such conditions that will provide emotional regulation of educational activities at the level of emotional didactic material, adjustment of situational emotions of students, changes in functional states students, and this – suddenness, brightness, contrast and a sense of success in the process of cognition.
- ДокументПедагогічне керівництво емоційною регуляцією навчально-пізнавальної діяльності учнів з мовленнєвими порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Кіпоть, Л. І.; Дрожик, Л. В.В статті розглянуто питання вивчення та дослідження особливостей емоційно-вольової сфери у навчально-пізнавальній діяльності дітей з порушеннями мовлення. Регулювання емоційного стану молодших школярів можливо через використання різних прийомів, а саме арт-терапії, серед яких можна виділити ізотерапію, казкотерапію, лялькотерапію, танцетерапію, які сприятимуть створенню доброго настрою, впевненості, оптимізму. Зроблено висновок, що використання методів арт-терапії у роботі з дітьми з порушенням мовлення є позитивним елементом у структурі психолого-педагогічного супроводу, забезпечує психологічний комфорт та сприяє гармонійному розвитку учнів. В статье рассмотрены вопросы изучения и исследования особенностей эмоционально-волевой сферы в учебно-познавательной деятельности детей с нарушениями речи. Регулирование эмоционального состояния младших школьников возможно через использование различных приемов, а именно арт-терапии, среди которых можно выделить изотерапию, сказкотерапию, куклотерапию, танцетерапию, которые будут способствовать созданию хорошего настроения, уверенности, оптимизма. Обосновано, что использование методов арт-терапии в работе с детьми с нарушением речи является положительным элементом в структуре психолого-педагогического сопровождения, обеспечивает психологический комфорт и способствует гармоничному развитию учащихся. The article deals with the study and research of the peculiarities of the emotional-volitional sphere in the learning and cognitive activity of children with speech disorders. Regulation of the emotional state of younger students is possible through the use of various techniques, namely art therapy, among which isotherapy, fairy-tale therapy, puppet therapy, dance therapy can be highlighted, which will contribute to the creation of a good mood, confidence, optimism. It is concluded that the use of art therapy methods in work with children with speech impairment is a positive element in the structure of psychological and pedagogical support, provides psychological comfort and contributes to the harmonious development of students.