Перегляд за Автор "Курганський, А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ТЕХНОЛОГІЙ КОМП’ЮТЕРНОГО ЗОРУ ТА ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЧЕРЕЗ РЕАЛІЗАЦІЮ STREAM-ПРОЄКТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Курганський, А.; Олефіренко, Н.У статті розглянуто проєкт «Чи можуть машини бачити?» для ознайомлення учнів з технологіями штучного інтелекту й комп’ютерного зору. Зміст проєкту полягає у реалізації технологій автопілоту для автомобіля. Робота над проєктом передбачає ознайомлення учнів з сучасними підходами до нейронних мереж та комп’ютерного зору, теоретичними аспектами розпізнавання дорожньої розмітки, знаків, рухомих об’єктів для забезпечення безпеки учасників дорожнього руху. Проєкт передбачає самостійну розробку і реалізацію учнями автопілотованого робота-автомобіля на базі плати Raspberry Pi, програмування нейронної мережі та комп’ютерного зору для нього. The article discusses the project "Can machines see?" to introduce students to the technologies of artificial intelligence and computer vision. The content of the project consists in the implementation of autopilot technologies for the car. Work on the project involves familiarizing students with modern approaches to neural networks and computer vision, theoretical aspects of recognizing road markings, signs, and moving objects to ensure the safety of road users. The project involves the independent development and implementation by students of a self-piloted robot-car based on the Raspberry Pi board, neural network programming and computer vision for it.
- ДокументОГЛЯД ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД І КОНКУРСІВ З ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Олефіренко, Н.; Курганський, А.Підготовка школярів до змагань з програмування є специфічною діяльністю учителя інформатики. В першу чергу специфіка полягає у необхідності опанування учасниками змагань програмних середовищ автоматизованої перевірки правильності виконання завдань. Кожний тип змагань використовує власне програмне забезпечення, власну систему оцінювання розв’язків, отже вимагає попереднього ознайомлення з ними. У статті розглянуті онлайн середовища, які можуть бути використані як для проведення індивідуальних та командних змагань з програмування, так і для забезпечення ефективної підготовки до них - eolymp, cses, online judge, leetcode, hackerearth, codewars, visualgo, algorithm visualizer, codechef і kattis. Preparing students for programming competitions is a specific activity of an informatics teacher. First of all, the specificity lies in the need for the participants of the competition to master software environments for automated verification of the correctness of tasks. Each type of competition uses its own software, its own solution evaluation system, so it requires prior familiarization with them. The article discusses online software that can be used both for conducting individual and team programming competitions and for ensuring effective preparation for them - eolymp, cses, online judge, leetcode, hackerearth, codewars, visualgo, algorithm visualizer, codechef and kattis.
- ДокументРозробка хмарно-орієнтованого конструктора тренувальних вправ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Курганський, А.; Олефіренко, Н.; Гайдусь, А.В статті розроблено хмарно-орієнтований конструктор тренувальних вправ і створено декілька тренувальних вправ з різних розділів інформатики. Для створення сервіса – конструктора тренувальних вправ було обрано мову програмування С#, застосовано технологію Blazor на платформі NET для створення веб-додатка і SQLite для зберігання набору завдань у базі даних. Обмін даними між клієнтським додатком і хмарою забезпечується інфраструктурою публічних хмар і здійснюється через http-запити. In this article, a cloud-oriented constructor of training exercises is developed and several training exercises from different sections of computer science. To create the service – constructor of training exercises was chosen programming language C#, Blazor technology on the NET platform was used to create a web application and SQLite to store a set of tasks in the database. Data exchange between the client application and the cloud is provided by infrastructure of public clouds and is carried out through http-requests.
- ДокументСТВОРЕННЯ ПЛАТФОРМИ З ІНТЕРАКТИВНИМИ ВПРАВАМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ АЛГОРИТМІВ ВПОРЯДКУВАННЯ МАСИВІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Олефіренко, Н.; Курганський, А.Розглянуто розробку платформи з авторськими інтерактивними вправами для підтримки вивчення теми «Алгоритмізація і програмування» у 9 класі, а саме, впорядкування масивів. Створена платформа реалізує 12 інтерактивних вправ, які розкривають тему від актуалізації понять порівняння, критеріїв порівняння і їх алгоритмічної складової до квадратичних алгоритмів сортування і сортування підрахунком для масивів з числами меншими за кількість елементів. Theses consider the development of a platform with the author's interactive exercises to support the study of the topic "Algorithmization and programming" in the 9th grade, and especially, ordering arrays. The created platform implements 12 interactive exercises that reveal the topic from updating the concepts of comparison, comparison criteria and their algorithmic component to quadratic sorting algorithms and counting sorting for arrays with numbers smaller than the number of elements.