Перегляд за Автор "Кукленко, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЛЬ ЛЕКЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Дейниченко, Г. В.; Кукленко, А. В.Розглянуто особливості лекції як організаційної форми навчання у вищій школі в сучасних умовах. Визначено поняття лекції та її місце в навчальному процесі вищої школи, з’ясовані переваги та слабкі сторони цієї форми навчання, наведено класифікацію видів лекцій, дано характеристику інновацій щодо них, визначені особливості сучасних нетрадиційних видів лекцій (електронна лекція, інтерактивна лекція). The features of a lecture as an organizational form of training in high school in modern conditions are considered. The concept of lecture and importance of it in educational process of high school are determined. The advantages and weaknesses of this form of education are determined. The classification of types of lectures is given. The characteristic of innovations in education is determined. The specific features of modern non-traditional types of lectures (e-lecture, interactive lecture )are determined.
- ДокументТрадиції козацької педагогіки як засіб виховання школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016-11) Дейниченко, Г. В.; Кукленко, А. В.У статті схарактеризовані основні компоненти системи козацької педагогіки й можливості застосування її традицій для навчання та виховання учнів у сучасній загальноосвітній школі. На сучасному етапі розвитку освіти особливої актуальності набули проблеми відродження системи національного виховання. Принцип національного виховання потребує реалізації вимог культуровідповідності та етновідповідності виховного процесу, що передбачає розвиток національного духу, менталітету, характеру, психології, традиційної родинно-побутової культури, способу життя. Цілісна система козацької педагогіки становить скарбницю ідей, які мають бути досліджені, проаналізовані щодо можливості їх використання для виховання молоді в сучасних умовах. The article characterizes the main components of the Cossack pedagogy system and the possibility of using its traditions for teaching and educating students in a modern secondary school. At the current stage of education development, the problems of reviving the system of national education have become particularly relevant. The principle of national education requires the implementation of the requirements of cultural conformity and ethnic conformity of the educational process, which involves the development of the national spirit, mentality, character, psychology, traditional family and household culture, lifestyle. The comprehensive system of Cossack pedagogy is a treasure trove of ideas that must be researched and analyzed for the possibility of using them to educate young people in modern conditions.