Перегляд за Автор "Кришталь, А. І."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ, ЯК ОСНОВНА ВИМОГА ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Кришталь, А. І.; Журавльова, І. М.У публікації розглянуто сутність технологій дистанційного навчання, основні поняття та аспекти організації дистанційного навчання у школі. Серед розглянутих платформ та моделей дистанційного навчання виділено найбільш застосовані: Zoom, Google Meet, Google Клас, Moodle, ILIAS, iSpring Learn. Зазначено, що затребуваність дистанційного навчання найближчим часом зростатиме. З кожним роком інтерактивних методів комунікації з'являється все більше і, отже, спостерігатиметься і прогрес цього способу, що дозволить мінімізувати його недоліки та розвинути позитивні сторони. The publication examines the essence of distance learning technologies, the main concepts and aspects of the organization of distance learning at school. Among the considered platforms and distance learning models, the most used ones are highlighted: Zoom, Google Meet, Google Class, Moodle, ILIAS, iSpring Learn. It is noted that the demand for distance learning will grow in the near future. Every year, more and more interactive methods of communication appear and, therefore, the progress of this method will be observed, which will allow to minimize its shortcomings and develop its positive aspects.
- ДокументЗастосування здоров’язбережувальних технологій здобувачами вищої освіти в умовах дистанційного навчання та воєнного стану(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Кришталь, А. І.; Тютюнник, В. В.; Щербак, І. М.; Дрожик, Л. В.; Пашинський, П. П.В статті досліджено застосування здоров’язбережувальних технологій під час дистанційного навчання та в умовах воєнного стану, що може забезпечити покращення самопочуття, зменшення тривожності та підвищення мотивації щодо навчання. Здоров’язбережувальні технології – це сукупність форм, засобів і методів, які направлені на досягнення оптимальних результатів в підтримці фізичного, психічного, етичного і соціального благополуччя людини, у формуванні здорового способу життя, морального і соціального здоров’я об’єкта і суб’єкта освітнього процесу. The article investigates the use of health-saving technologies in distance learning and under martial law. education and under martial law, which can provide improvement of well-being, reduce anxiety and increase motivation to learn. Health-saving technologies are a set of forms, means and methods that aimed at achieving optimal results in maintaining physical, mental, ethical and social well-being of a person, in the formation of a healthy lifestyle, moral and social health of the object and subject of the educational of the educational process.
- ДокументЗНАЧЕННЯ ТЕХНОГЕННИХ ЛАНДШАФТІВ ДЛЯ ХИЖИХ ПТАХІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Дементєєва, Я. Ю.; Мамедова, Ю. П.; Сороковенко, Р. Р.; Кришталь, А. І.У публікації досліджено хижу орнітофауну техногенних територій міста Харкова. З'ясовано, що техногенні території у м. Харків є сприятливими місцями годівлі, гніздування та відпочинку хижих птахів, зокрема під час несприятливих погодних умов. The publication investigates the bird of prey in the technogenic areas of Kharkiv. It has been found that the technogenic areas in Kharkiv are favourable places for feeding, nesting and resting of birds of prey, in particular during adverse weather conditions.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПАМ'ЯТІ ТА УВАГИ У ЛЮДЕЙ РІЗНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Кришталь, А. І.Кваліфікаційна робота присвячена аналізу особливостей пам'яті та довільної уваги у дітей різного шкільного віку, вивчено динаміку вікових показників короткочасної пам'яті та довільної уваги у дітей різного шкільного віку. Методи дослідження, які були використані, відповідають вирішенню поставлених завдань. Опрацьовано достатню кількість літературних джерел, зроблено змістовний літературний огляд. Проведено детальний аналіз наукової літератури інтегративних процесів. Розроблено практичні рекомендації для вчителів. Результати дослідження можуть бути використані для адаптації навчальних методик і педагогічних практик з урахуванням вікових особливостей когнітивних функцій учнів, таких як пам’ятні процеси та процеси уваги. На основі отриманих даних розроблено рекомендації для оптимізації навчальних умов, що враховують когнітивні можливості учнів різного віку. The qualification work is devoted to the analysis of features of memory and voluntary attention in children of different school ages, the dynamics of age indicators of short-term memory and voluntary attention in children of different school ages were studied. The research methods that were used correspond to the solution of the tasks. A sufficient number of literary sources have been worked out, a meaningful literature review has been made. A detailed analysis of the scientific literature on integrative processes was carried out. Practical recommendations for teachers have been developed. The results of the study can be used to adapt educational methods and pedagogical practices taking into account the age characteristics of students' cognitive functions, such as memory processes and attention processes. Based on the received data, recommendations were developed for optimizing educational conditions that take into account the cognitive abilities of students of different ages.
- ДокументОсобливості та технології навчання дорослих в Україні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Васильєва, С. О.; Кришталь, А. І.; Скачкова, П. О.У тезах проаналізовано поняття «освіта дорослих», визначено головні особливості організації навчання дорослих, виокремлено найбільш поширені й ефективні технології їх навчання. В тезисах проанализировано понятие «образование взрослых», определены главные особенности организации обучения взрослых, выделены наиболее распространенные и эффективные технологии их обучения. The theses analyze the concept of "adult education", identify the main features of the organization of adult learning, identify the most common and effective technologies for their learning.
- ДокументПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Тютюнник, В. В.; Савченко, В. В.; Кришталь, А. І.; Щербак, І. М.Запропоновано результати діагностики показників психічного здоров᾽я і якості життя у здобувачів вищої освіти Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди під час карантину та дистанційного навчання. The results of diagnostics of mental health indicators and quality of life in higher education students of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University during quarantine and distance learning are presented.
- ДокументРозвиток пізнавального інтересу до вивчення біології як складова створення здоров’язберігаючого середовища в умовах шкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Андрусенко, Л. Ю.; Кришталь, А. І.В статті розглянуто збереження та зміцнення здоров'я учням на уроках біології, впровадення здоров'язберігаючих технологій в тематику уроків, різних завдань на уроках. Здоров'язберігаючі технології на уроках біології можуть бути використані як підвищення мотивації до навчально-пізнавальної діяльності. Застосовання різних засобів, технологій та методів активізації діяльності учнів, професійно змінюючи їх, викликаючи в учнів інтерес до цієї теми, ми не тільки зберігаємо здоров'я молодого покоління, але й сприяємо розвитку їх інтелектуальних можливостей та кругозору. The article deals with the preservation and promotion of health of students at biology lessons, the introduction of health-saving technologies in the subject lessons, various tasks in the classroom. Health-saving technologies on biology lessons can be used to increase motivation for learning and cognitive activity. The use of various means, technologies and methods of activation students' activities, professionally changing them, causing students' interest in this topic, we not only preserve the health of the younger generation, but also contribute to the development of their intellectual capabilities and outlook.