Перегляд за Автор "Крилова, К."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогіка партнерства – ключовий компонент формули Нової української школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Крилова, К.У публікації розглянуто педагогіку партнерства. Партнерство в закладі освіти має базуватися на принципах добровільності, рівнозначущості та доповнюваності. Зазначено, що формування взаємовигідних робочих стосунків є одним із провідних чинників забезпечення ефективної співпраці між родиною та школою. Адже саме в сім’ї реалізується одна з найголовніших функцій – соціалізація дитини. Педагогіка партнерства сприяє створенню атмосфери, в якій найкраще розкривається потенціал кожного учня, формується його ініціативність і креативність. А партнерство задовольняє потребу в розумінні суспільної приналежності і соціальної значимості та зменшує рівень стресу, що, зрештою, допомагає інтелекту працювати ефективніше. The publication examines partnership pedagogy. Partnership in an educational institution should be based on the principles of voluntariness, equivalence and complementarity. It is noted that the formation of mutually beneficial working relationships is one of the leading factors in ensuring effective cooperation between the family and school After all, it is in the family that one of the most important functions is realized - the socialization of the child. The pedagogy of partnership contributes to the creation of an atmosphere in which the potential of each student is best revealed, his initiative is formed and creativity. And partnership satisfies the need to understand social belonging and social significance and reduces stress levels, which ultimately helps the intellect to work more efficiently.
- ДокументПрактичні аспекти реалізації партнерської взаємодії з батьками дітей з ООП засобами педагогіки партнерства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Крилова, К.У тезах розглянуто практичні аспекти реалізації партнерської взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами засобами педагогіки партнерства. Важливо, щоб педагоги та батьки спільно визначили освітні та розвивальні цілі для дитини з ООП. Для підвищення продуктивності роботи педагоги та батьки повинні підтримувати один одного в процесі навчання та розвитку дитини з ООП. Зауважено, що педагогічне партнерство сприяє створенню сприятливої та підтримуючої атмосфери для розвитку дитини, а також забезпечує успіх інклюзивної освіти. Theses consider the practical aspects of implementing partnership interaction with parents of children with special educational needs by means of partnership pedagogy. It is important that teachers and parents jointly determine educational and developmental goals for a child with SEN. To increase work productivity, teachers and parents should support each other in the process of learning and development of a child with SEN. It was noted that the pedagogical partnership contributes to the creation of a favorable and supportive atmosphere for the child's development, and also ensures the success of inclusive education.