Перегляд за Автор "Кривошеєва, Н. М."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументІнноваційний механізм реалізації маркетингової стратегії з просування екопродуктів на українському ринку(Інтернет-видання ХТЕК КНТЕУ, 2020-12-15) Кривошеєва, Н. М.; Гузенко, Г. М.; Щебликіна, Т. А.У данній статті авторами було розглянуто інноваційний механізм реалізації маркетингової стратегії з просування екопродуктів на українському ринку. В умовах сьогодення актуальним питанням є забезпечення екологічної безпеки харчових продуктів. Екологічна безпека продуктів харчування – це глобальна проблема, яка впливає не лише на здоров’я, але й на добробут держави в цілому. В данной статье авторами был рассмотрен инновационный механизм реализации маркетинговой стратегии по продвижению экопродуктов на украинском рынке. В современных условиях актуальным вопросом является обеспечение экологической безопасности пищевых продуктов. Экологическая безопасность продуктов питания – это глобальная проблема, которая влияет не только на здоровье, но и на благосостояние государства в целом. In this article, the authors considered an innovative mechanism of marketing strategy for the promotion of eco-products in the Ukrainian market. In modern conditions, the urgent issue is to ensure environmental safety of food products. Ecological safety of food is a global problem that affects not only health, but also the welfare of the state as a whole.