Перегляд за Автор "Кривенець, Є. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості залучення споживачів на ринку освітніх послуг вищої школи(Іnternational Science Group, 2022-01-25) Мельникова, О. В.; Кривенець, Є. С.Сьогодення диктує нові умови взаємодії споживачів та виробників на ринку освітніх послуг вищої школи. Останнім часом спостерігається суттєве скорочення кількості абітурієнтів і освітніх установ. Today dictates new conditions of interaction between consumers and producers in the market of higher education services. Recently, there has been a significant reduction in the number of applicants and educational institutions.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ МЕХАНІЗМИ МАРКЕТИНГУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кривенець, Є. С.В роботі досліджено ринок освітніх послуг вищої школи України. Визначено теоретичні засади інноваційності механізму маркетингу освітніх послуг вищої школи та проведено аналіз ефективності застосування його інструментів у національній економіці. Розроблено маркетингові механізми залучення споживачів на ринку освітніх послуг вищої школи України на основі проведеного статистичного та емпіричного дослідження. Практичні рекомендації, запропоновані у роботі, можуть бути використані у діяльності відповідних структурних підрозділів закладів вищої освіти, обов’язками яких є залучення споживачів освітніх послуг. In the work the market of educational services of higher school of Ukraine is investigated. The theoretical bases of innovativeness of the mechanism of marketing of higher education services and analyzed the effectiveness of the use of its tools in the national economy. The marketing mechanisms for attracting consumers in the market of educational services of higher education Ukraine on the basis of statistical and empirical research. Practical recommendations proposed in the work, can be used in the activities of the relevant structural units of higher education divisions of higher education institutions, whose responsibilities are to attract consumers of educational services.
- ДокументІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ В ІНТЕРНЕТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Кривенець, Є. С.У публікації схарактеризовано основні інструменти просування освітніх послуг вищої школи у мережі Інтернет, які є ефективними для залучення здобувачів вищої освіти. Визначено основні прийоми, які доречно застосовувати при просуванні освітніх послуг вищою школою у мережі Інтернет. Зазначено, що зараз щоб бути конкурентоспроможнім на ринку освітніх послуг вищої освіти недостатньо організовувати якісне та недороге навчання, треба вміти донести інформацію про освітні програми та курси до потенційних здобувачів. У ході останніх подій саме в інтернеті більшість споживачів шукають можливості отримати навчання, тому використання трейду, унікальної торгової пропозиції і крауд-маркетингу допоможе зміцнити лояльність аудиторії і віддачу від отримання вищої освіти. The publication characterizes the main tools for promoting higher education educational services on the Internet, which are effective for attracting higher education seekers. The main techniques that should be used when promoting educational services by a higher school on the Internet are defined. It is noted that now, in order to be competitive in the market of educational services of higher education, it is not enough to organize high-quality and inexpensive training, it is necessary to be able to convey information about educational programs and courses to potential applicants. In the course of recent events, it is on the Internet that most consumers are looking for opportunities to receive education, therefore, the use of trade, a unique sales offer and crowd marketing will help to strengthen the loyalty of the audience and the return on obtaining higher education.