Перегляд за Автор "Красін, С. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАНАЛІЗ ПОГЛЯДІВ СТУДЕНТІВ НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО УСВІДОМЛЕНОГО БАТЬКІВСТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Красін, С. А.У тезах наведено результати опитування студентів із питання формування готовності до усвідомленого батьківства. З’ясовано, що більшість студентів розуміють важливість спеціального навчання за цим напрямом та вважають за потрібне робити це до народження першої дитини. Установлено відсоток студентів, які виявляють бажання відвідувати заняття за цим напрямком. The results of the students’ survey on the issue of forming readiness for the conscious paternity are presented in the article. It has been found out that most students understand the importance of special education in this area and consider it necessary to do so before the birth of their first child. The percentage of students who are willing to attend classes in this direction has been determined.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ БАТЬКІВСТВА В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Красін, С. А.У статті в контексті сучасної компонентної структури батьківства проаналізовано та вивчено проблему батьківства в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського, схарактеризовано погляди автора на процес підготовки батьків до виховання і навчання дітей, зазначено найважливіші, на думку автора, аспекти формування готовності до материнства і батьківства майбутніх батьків. In this article in the context of the modern component structure of paternity has been considered and identified the paternity problem in the pedagogical heritage of V. O. Sukhomlinskiy. The author's views on the process of preparing parents for the education and teaching of children considered were considered. The most important aspects of the formation of readiness for motherhood and paternity of future parents were indicated.
- ДокументДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ГОТОВНОСТІ ДО УСВІДОМЛЕНОГО БАТЬКІВСТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Красін, С. А.У тезах зазначено, що ефективність сімейного виховання залежить від якості взаємодії батьків і дітей. Доведено, що вирішальним чинником якісного виконання майбутніми батьками своїх обов’язків є рівень усвідомленості ними суті та значення батьківства, а оптимальним віком для формування цієї усвідомленості є студентські роки. Визначено педагогічні умови формування в студентів готовності до усвідомленого батьківства. It has been indicated in the paper that the effectiveness of family education depends on the quality of interaction between parents and children. It has been proved that the determining factor for future parents’ qualitative performance of their duties is the level of awareness of the essence and significance of paternity, and the best age for the formation of this awareness is the student years. The pedagogical conditions of the formation of students’ readiness for the conscious paternity have been determined.
- ДокументФормування готовності до усвідомленого батьківства студентів закладів вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Красін, С. А.У дисертації наведено теоретичне узагальнення й наукове розв’язання проблеми формування готовності до усвідомленого батьківства студентів закладів вищої освіти, що полягало в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов підвищення ефективності цього процесу. Доцільність дослідження зазначеної проблеми зумовлено необхідністю подолання суперечностей між: потребою держави в підвищенні соціального стану сім’ї, з’ясуванням її педагогічного потенціалу та недостатнім використанням цього потенціалу в реальній практиці; зростаючими вимогами суспільства щодо готовності студентської молоді до усвідомленого батьківства й негативною динамікою в стані становлення цієї готовності; нагальною потребою викладачів і кураторів закладів вищої освіти в сучасному комплексі науково-методичного забезпечення процесу формування готовності до усвідомленого батьківства студентів і відсутністю такого комплексу у вищій школі. У дисертації усвідомлене батьківство розглянуто, з одного боку, як процес взаємодії батьків із дітьми та між собою на основі прояву усвідомленого ставлення до виконання своїх батьківських обов’язків, інтроспекції власних мотивів, діяльності та поведінки, сприйняття кожного члена сім’ї як безумовної цінності, а з іншого – як система, що включає: відповідні знання, ціннісні орієнтації, батьківські установки й очікування, ставлення, позиції, особистісні якості, стиль сімейного виховання. У представленій науковій роботі готовність до усвідомленого батьківства визначено як стійке особистісне утворення, що характеризується усвідомленою орієнтацією на народження дитини, усвідомленим вибором бути батьком (матір’ю), відповідальним ставленням до виконання батьківських функцій, набуттям необхідних знань і вмінь із догляду за дитиною та її виховання. Зазначена готовність включає мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, особистісний, аксіологічний компоненти. У дисертації визначено критерії (мотиваційно-потребнісний, когнітивно-діяльнісний, емоційно-ціннісний, особистісно-рефлексивний) та відповідні показники й рівні (високий, середній і низький) сформованості цієї готовності. The thesis provides a theoretical generalization and scientific solution to the problem of forming readiness for conscious parenting among high school students, which consisted in the theoretical justification and experimental verification of pedagogical conditions to improve the efficiency of this process. The feasibility of studying this issue has been caused by the need to overcome the contradictions between: the state's need to improve the social status of the family, to clarify its pedagogical potential and insufficient use of this potential in real practice; between the growing demands of the society for the readiness of young students for conscious parenting and the negative dynamics in the formation of this readiness; the urgent need of teachers and curators in institutions of higher education in the contemporary complex of scientific and methodological support of the process of forming readiness for conscious parenthood among students and the lack of such a complex in higher education. In the dissertation conscious parenting is considered, on the one hand, as a process of interaction between parents and children and on the basis of a conscious attitude to their parental responsibilities, introspection of their own motives, activities and behavior, perception of each family member as an unconditional value and on the other as a system that includes: knowledge, skills, value orientations, parental guidance, parental expectations, parental feelings, parental attitude, parental positions, parental qualities, family upbringing style. In the presented scientific paper, readiness for conscious parenting is defined as a stable personal formation characterized by a conscious focus on a child's birth, a conscious choice to be a father (mother), a responsible attitude to parental functions, acquiring the necessary knowledge and skills to care for a child and his upbringing. This readiness includes such components as cognitive, activity, personal, motivational and axiological. The dissertation analyzes the views of scientists on the creation of pedagogical conditions, provides the features of pedagogical conditions for the formation of students' readiness for conscious parenting. The criteria (motivational-needed, cognitively-oriented, emotion-valuable, personality-reflexive) and the corresponding indicators and levels (high, medium and low) of the formation of this readiness are determined.