Перегляд за Автор "Краснокутська, Н. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Краснокутська, Н. В.У публікації розглянуто театралізовану діяльність як засіб формування та розвитку мовлення дітей молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення. Проведена робота з організації театралізованої діяльності дітей стимулює навчальну, пізнавальну, артистичну та природну мовленнєву діяльність, має позитивний вплив на моторну, сенсорну, емоційну сферу. Правильно побудована театральна діяльність має значне корекційне значення для дитини із тяжкими порушеннями мовлення. The publication deals with theatrical activity as a means of forming and developing the speech of primary school children with severe speech disorders. The work carried out on the organisation of theatrical activity of children stimulates educational, cognitive, artistic and natural speech activity, has a positive impact on the motor, sensory and emotional spheres. Properly constructed theatre activities have a significant correctional value for a child with severe speech disorders.
- ДокументОЦІНКА СТАНУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ (ЗНМ) ІІІ РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Краснокутська, Н. В.У статті досліджено стан сформованості діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення. Окреслено основні напрями корекційної роботи. Розроблено програму діагностичного дослідження, яка була реалізована на констатувальному етапі дослідження. Дослідження підтверджує недостатність діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Впровадження комплексного підходу, який включає індивідуальну логопедичну роботу та застосування театралізованої діяльності, сприяє покращенню діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвиненням мовлення у початковій школі. The article examines the state of formation of dialogic speech in children with general underdevelopment of speech. The main areas of corrective work are outlined. A program of diagnostic research was developed, which was implemented at the ascertainment stage of the research. The study confirms the insufficiency of dialogic speech in children of primary school age with general underdevelopment of speech. The implementation of a complex approach, which includes individual speech therapy work and the use of theatrical activities, contributes to the improvement of dialogic speech in children with general underdevelopment of speech in primary school.
- ДокументРозвиток діалогічного мовлення молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами театралізованої діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Краснокутська, Н. В.У випускній кваліфікаційній роботі розкрито зміст роботи з розвитку діалогічного мовлення у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня засобами театралізованої діяльності. За результатами аналізу науково-теоретичних джерел визначено поняття «діалогічне мовлення», «діалогічна єдність», «діалогічна реплікація», «театралізована діяльність». Описані ефективні методи застосування театралізованої діяльності для розвитку діалогічного мовлення у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня. The graduation qualification work reveals the content of work on the development of dialogic speech in younger students with level III general speech underdevelopment using theatrical activities. Based on the analysis of scientific-theoretical sources, the concepts of "dialogic speech," "dialogic unity," "dialogic replication," and "theatrical activity" have been defined. Effective methods of applying theatrical activities to develop dialogic speech in younger students with level III general speech underdevelopment are described.