Перегляд за Автор "Кошечкіна, Т. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗбірка додаткових завдань до підручника «Aspekte B1» для самостійної роботи студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2015-09-21) Скачкова, В. В.; Кутова, Н. Ю.; Кошечкіна, Т. М.; Тарарак, М. Ю.; Пивовар, Ю. О.Збірка додаткових завдань до підручника «Aspekte B1» - є важливою практичною допомогою для студентів та викладачів практичного курсу німецької мови. Це синтезований посібник, що цілком забезпечує учасників навчального процесу дидактичним матеріалом для аудиторної та самостійної роботи, надає можливість систематизувати теоретичний матеріал із граматичних тем, висвітлених у підручнику, актуалізувати лексичний матеріал та ознайомитися з інформацією з країнознавчої тематики, дізнатися про цікаві факти з історії та культури Німеччини. Пропонуються також перекладні вправи, які містять актуальну лексику підручника; наявні також додаткові тексти для читання, розуміння та переказу з актуальних тем підручника, творчі завдання для написання творів, цитати видатних людей з метою спонукання до дискусії; додаткові завдання для аудіювання, а також вправи для групової та партнерської роботи. The collection of supplementary assignments for the textbook “Aspekte B1” is designed to provide students and German teachers with extra practical assistance. The collection fully supplies parties of the educational process with didactic material for class and unsupervised work. The collection enables to systematize theoretical issues from grammar areas covered in the textbook, make use of the lexical material, become familiar with data on regional geography and learn interesting facts about German history and culture. The collection contains translation exercises that include the topical vocabulary from the textbook; extra texts for reading, understanding and retelling on up-to-date topics from the textbook; creative writing assignments, quotations by outstanding people aimed to induce to a discussion, additional listening tasks and exercises for group and pair work.
- ДокументМетодичні рекомендації та збірка завдань для самостійної роботи студентів-германістів за підручником "Акаdemie Deutsch A1"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Кошечкіна, Т. М.; Кутова, Н. Ю.; Пантелєєва, С. В.; Сидорова, М. О.Збірка додаткових завдань до підручника „Акаdemie Deutsch A1“ забезпечує учасників навчального процесу дидактичним матеріалом для аудиторної та самостійної роботи, надає можливість систематизувати теоретичний матеріал із граматичних тем, висвітлених у підручнику, та актуалізувати лексичний матеріал. Збірка стане у пригоді студентам-германістам, які вивчають німецьку мову як першу або другу іноземну, здобувачам вищої освіти, які обрали німецьку мову в якості дисципліни вільного вибору, а також учасникам мовних курсів. The collection of additional tasks for the textbook "Akademie Deutsch A1" provides participants of the educational process with didactic material for the classroom and independent work, provides an opportunity to systematize theoretical material from grammatical topics covered in the textbook, and to update the lexical material. The collection will be useful to German students studying the German language as a first or second foreign language, to students of higher education who have chosen the German language as a subject of free choice, as well as for participants of language courses.
- ДокументШляхи ефективного добору та розробки диференційованих завдань з німецької мови в умовах онлайн-навчання (на прикладі завдань з читання)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Кошечкіна, Т. М.; Кутова, Н. Ю.У статті розглядаються рекомендації GERR та узагальнюється власний досвід щодо критеріїв диференціації завдань з німецької мови при онлайн-навчанні на прикладі матеріалів з читання за темою "Школа. Освіта. Кар'єра". The article examines GERR's recommendations and summarizes its own experience regarding the criteria for differentiating German language tasks during online learning using the example of reading materials on the topic "School. Education. Career".