Перегляд за Автор "Котенко, І."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTEAM-ПРОЄКТ “ІНВЕСТИЦІЇ: СВІТ ФІНАНСОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ”(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-15) Котенко, І.; Шакуров, Є.У статті розглянуто STEAM-проєкт “Інвестиції: світ фінансових можливостей”, який надає унікальну можливість підліткам ознайомитися з основними принципами інвестування та фінансового планування. У рамках проєкту проводяться різноманітні завдання, що охоплюють різні аспекти інвестування та фінансового управління. Вони включають аналіз фінансових показників компаній для оцінки їх інвестиційної привабливості, розрахунок вартості акцій та облігацій, вивчення онлайн-інструментів моніторингу фінансових ринків та аналізу акцій, а також дослідження впливу емоцій на фінансове прийняття рішень та розробка стратегій контролю за ними. Це допоможе їм стати більш фінансово грамотними та успішними у майбутньому. The article discusses the STEAM project "Investments: the world of financial opportunities", which provides a unique opportunity for teenagers to familiarize themselves with the basic principles of investing and financial planning. Various tasks covering various aspects of investment and financial management are carried out within the framework of the project. They include analyzing financial indicators of companies to assess their investment attractiveness, calculating the value of stocks and bonds, studying online tools for monitoring financial markets and analyzing stocks, as well as studying the impact of emotions on financial decision-making and developing strategies to control them. This will help them become more financially literate and successful in the future.
- ДокументКласифікація та стандарти WAN мережі(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Котенко, І.; Шакуров, Є.В статті розглянуто стандарти мереж WAN, які визначаються та контролюються низкою авторитетних організацій. Протоколи фізичного рівня описують електричні, механічні операційні та функціональні характеристики з'єднань зі службами, що надаються провайдерами служб зв'язку. Як і в будь-якій комп‘ютерній мережі, в мережах WAN є класифікація та стандарти, за якими ми можемо вибрати оптимальний варіант для подальшого використання в роботі. The article discusses the standards of WAN networks, which are defined and controlled by a number of authoritative organizations. Physical layer protocols describe the electrical, mechanical operational and functional characteristics of the connections to the services provided by communication service providers. As in any computer network, in WAN networks have classifications and standards by which we can choose the best option for further use in work.
- ДокументКЛАСИФІКАЦІЯ ТА СТАНДАРТИ WAN МЕРЕЖІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Котенко, І.; Шакуров, Є.Стаття присвячена дослідженню класифікації та стандартів глобальних комп’ютерних мереж, розглянуто способи комутації WAN мереж. The article is devoted to the study of the classification and standards of global computer networks, the methods of switching WAN networks are considered.
- ДокументРОЗВИВАЮЧІ ПРОГРАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Шакуров, Є.; Котенко, І.Розвиваючі програми на уроках інформатики в початковій школі може допомогти учням розвивати свої навички та здібності, такі як логічне мислення, проблемне мислення та творчість. Крім того, вони можуть бути корисними для дітей, оскільки дозволяють їм вчитися, граючись. Це може зробити навчання більш цікавим та захоплюючим, що може збільшити мотивацію учнів до навчання. Developmental programs in computer science classes in elementary school can help students develop their skills and abilities, such as logical thinking, problem-solving and creativity. In addition, they can be beneficial for children as they allow them to learn while playing. This can make learning more interesting and exciting, which can increase students' motivation to learn.