Перегляд за Автор "Костак, К. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВІДКРИТТЯ ПЕРШИХ СПЕЦІАЛЬНИХ КЛАСІВ ДЛЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ В ХАРКОВІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Костак, К. А.У публікації висвітлено історичну розвідку про відкриття перших спеціальних класів при міських училищах в Харкові. Історичні дослідження розвитку спеціальної освіти дають наступним поколінням безцінний досвід, аналіз якого надав би можливість уникнути великої кількості помилок, в тому числі в організації навчання сучасних дітей з особливостями розвитку. Інклюзивна освіта надає рівні права на здобуття освіти дітям з особливостями психофізичного розвитку в закладах загальної освіти і позитивно впливає на розвиток особистості всіх причетних до освітнього процесу. Проте, ще задовго до впровадження, процес інтеграції потребував всебічної підготовки (фахової, методичної, матеріально-технічної, фінансової), ґрунтовної роботи (інформування й роз’яснення) з населенням, особливо з дітьми типового розвитку класу, та їх батьками. The publication covers historical information about the opening of the first special classes at city schools in Kharkiv. Historical studies of the development of special education provide future generations with invaluable experience, the analysis of which would provide an opportunity to avoid a large number of mistakes, including in the organization of the education of modern children with developmental disabilities. Inclusive education provides equal rights to education to children with special psychophysical development in general education institutions and has a positive effect on the personality development of all those involved in the educational process. However, long before implementation, the integration process required comprehensive training (professional, methodical, material and technical, financial), thorough work (informing and explaining) with the population, especially with children of typical class development, and their parents.
- ДокументМЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Костак, К. А.Методичні рекомендації містять добірку матеріалів щодо організації інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в освітніх закладах, призначені для педагогічних працівників, які викладають в інклюзивних класах, керівників освітніх установ та їх заступників, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, асистентів вчителів та батьків дітей з ООП. Викладені в рекомендаціях методики та важливі аспекти організації освітнього середовища стануть в нагоді педагогічним працівникам і фахівцям, що працюють з дітьми з особливостями психофізичного розвитку і в спеціальних закладах, реабілітаційних центрах та їх батькам. Methodological recommendations contain a selection of materials on the organization of inclusive education of children with special psychophysical development in educational institutions, designated for pedagogical workers who teach in inclusive classes, heads of educational institutions and their deputies, specialists of inclusive resource centers, teacher assistants and parents of children with disabilities. The methods and important aspects of the organization of the educational environment outlined in the recommendations will be useful to pedagogical workers and specialists working with children with special psychophysical development and in special institutions, rehabilitation centers, and their parents.