Перегляд за Автор "Коршунова, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ БЕНЧМАРКІНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТА ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-05-21) Коршунова, М. О.Стаття присвячена впровадженню бенчмаркінгу у практичну діяльність українських підприємств. The article is devoted to the implementation of benchmarking in the practical activities of Ukrainian enterprises.
- ДокументПровідні мотиви лірики Миколи Хвильового(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Коршунова, М. О.У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз провідних мотивів поезії Миколи Хвильового та їх структури – на рівні реалізації мотивів як в одному творі, так і в міжтекстових єдностях. В ході дослідження детально проаналізовані мотиви збірок «Молодість» та «Досвітні симфонії». Автором виокремлено та розкрито наступні провідні мотиви у поезії Миколи Хвильового: виробничі мотиви, мотиви прощання, розриву, дороги, космічні мотиви, мотиви міста, розгубленості. Ці мотиви становлять цілісну структуру. Усі провідні мотиви творчості Миколи Хвильового корелюють між собою, існують вектори зв’язку практично між усіма мотивами: це підтверджується як мотивним аналізом окремих творів,так і збірками поезій. In the qualifying work, an analysis of the leading motifs of Mykola Khvylovy's poetry and their structure was carried out - at the level of the realization of motifs both in one work and in intertextual units. In the course of the study, the motifs of the collections "Youth" and "Early Symphonies" were analyzed in detail. The author singled out and revealed the following leading motifs in Mykola Khvylovy's poetry: production motifs, motifs of farewell, breakup, roads, cosmic motifs, motifs of the city, confusion. These motifs form a whole structure. All the leading motifs of Mykola Khvylovy's work correlate with each other, there are connection vectors between almost all motifs: this is confirmed both by the motif analysis of individual works and poetry collections.