Перегляд за Автор "Корсун, С. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗалучення підлітків з інтелектуальними порушеннями до гурткової роботи фізкультурно-спортивного профілю як фактору їхнього розвитку та соціалізації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Корсун, С. О.У кваліфікаційній роботі проведено теоретичний аналіз впливу гурткової роботи фізкультурно-спортивного профілю на розвиток фізичних якостей та соціалізації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Здійснено підбір психодіагностичних методик. Проведено експериментальне дослідження з особливості комунікативних навичок, рівнем самооцінки та розвитку фізичних якостей дітей з особливими освітніми потребами. Розроблено методичні рекомендації які направлені на розвиток комунікативних навичок, самооцінки, фізичних якостей підлітків з інтелектуальними порушеннями. In the qualification work, a theoretical analysis of the influence of group work of the physical culture and sports profile on the development of physical qualities and socialization of children with intellectual development disorders was carried out. A selection of psychodiagnostic methods was made. An experimental study was conducted on the peculiarities of communication skills, the level of self-esteem and the development of physical qualities of children with special educational needs. Methodical recommendations aimed at developing communication skills, self-esteem, and physical qualities of adolescents with intellectual disabilities have been worked out.
- ДокументПерспективи використання гурткової роботи спортивно-оздоровчого профілю при вирішенні завдань соціалізації підлітків з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Корсун, С. О.В статті проаналізовано фізичне виховання для соціалізації дітей з порушеннями інтелектуальної сфери, що дозволяє позитивно впливати на рухову сферу та пізнавальні процеси, підвищуючи активність та цілеспрямованість діяльності. У цьому стає актуальним пошук ефективніших шляхів соціалізації підлітків із порушеним інтелектом, зокрема шляхом методів фізичного виховання, вкладених у підвищення рівня рухової підготовленості, формування рухових здібностей і пізнавальної активності. The article analyzes physical education for socialization of children with intellectual disabilities, which allows a positive impact on motor sphere and cognitive processes, increasing activity and purposefulness of activity. In this regard, it becomes important to find more effective ways of socialization adolescents with intellectual disabilities, in particular through physical education methods, invested in increasing the level of motor fitness, the formation of motor abilities and cognitive activity.