Перегляд за Автор "Коробейник, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРеалізація ідей В. Сухомлинського щодо формування педагогічної майстерності вчителів у освітньому процесі ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-05) Коробейник, Н.У тезах висвітлено реалізацію ідей В. Сухомлинського щодо формування педагогічної майстерності вчителів у освітньому процесі ЗВО. Педагогічна спадщина, життя, діяльність, система поглядів на навчання і виховання школярів В. Сухомлинського ґрунтовно вивчаються у закладах вищої освіти і спрямовані на формування у здобувачів наукового світогляду, високої громадянської позиції, педагогічної майстерності, а також на розвиток творчих здібностей і навичок застосування історико-педагогічних ідей у сучасній школі. Зауважено, що реалізація ідей В. Сухомлинського щодо формування педагогічної майстерності вчителя в освітньому процесі ЗВО сприяє розвитку у здобувачів навичок творчого осмислення історико-педагогічної спадщини та впровадженню цінних положень у практику роботи сучасних закладів освіти. The theses highlight the realization of V. Sukhomlynskyi's ideas regarding the formation of pedagogical skills of teachers in the educational process of higher education institutions. Pedagogical heritage, life, activity, system of views on education and upbringing of schoolchildren of V. Sukhomlynskyi are thoroughly studied in institutions of higher education and are aimed at forming in students a scientific worldview, a high civic position, pedagogical skill, as well as at the development of creative abilities and skills in the application of historical pedagogical ideas in the modern school. It was noted that the implementation of the ideas of V. Sukhomlynskyi regarding the formation of the teacher's pedagogical skill in the educational process of higher education contributes to the development of students' skills in creative understanding of the historical and pedagogical heritage and the introduction of valuable provisions into the practice of modern educational institutions.
- ДокументФормування педагогічної майстерності вчителів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-16) Коробейник, Н.У публікації розглянуто формування педагогічної майстерності вчителів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. Теоретична спадщина визначного педагога – це струнка й послідовна система поглядів на педагогічну майстерність учителя як складову його загальної культури. Зазначено, що у педагогічній системі В. Сухомлинського – «педагогіці серця, любові, мудрості» – важлива увага приділяється особистості вчителя, його педагогічній майстерності, необхідності постійного самовдосконалення особистості на гуманній основі. The publication examines the formation of pedagogical skills of teachers in the pedagogical heritage of V. Sukhomlynskyi. The theoretical legacy of the outstanding teacher is a coherent and consistent system of views on the teacher's pedagogical skill as a component of his general culture. It is noted that in the pedagogical system of V. Sukhomlynsky - "pedagogy of heart, love, wisdom" - important attention is paid to the personality of the teacher, his pedagogical skill, the need for constant self-improvement of the personality on a humane basis.