Перегляд за Автор "Корніленко, Г. К."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументТренінг як одна із форм реалізації неформальної освіти старшокласників(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2016) Зеленська, Л. Д.; Корніленко, Г. К.; Собченко, Т. М.В статті розкрито роль і значення тренінгу в реалізації завдань неформальної освіти старшокласників. Саме соціально-психологічний тренінг, на думку авторів, зважаючи на особливості раннього юнацького віку й життєві виклики, слугує однією з дієвих форм реалізації завдань неформальної освіти старшокласників. Його переваги виявляються в простоті організації (наявність приміщення, спікера/тренера та технічних засобів навчання), привабливості для учасників (ігрові вправи, не обтяжуюча змістовна теоретична частина, доброзичлива атмосфера), дієвості реалізації поставлених завдань (розвиток комунікативних навичок, соціально-перцептивної чутливості, здатності до самоаналізу і самопізнання; засвоєння морально-етичних аспектів співжиття в соціумі, правил міжособистісної комунікації, умінь конструктивними способами вирішувати конфліктні ситуації, здійснювати життєво важливий вибір тощо). The article reveals the role and significance of training in the implementation of the tasks of informal education of high school students. The advantages of socio-psychological training are manifested in the simplicity of organization (availability of a room, a speaker/trainer, and technical teaching aids), attractiveness for participants (game exercises, a non-burdening meaningful theoretical part, a friendly atmosphere), the effectiveness of the implementation of set tasks (development of communication skills, social perceptive sensitivity, the ability to self-analysis and self-knowledge; learning the moral and ethical aspects of coexistence in society, the rules of interpersonal communication, the ability to constructively resolve conflict situations, make vital choices, etc.).